YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  


Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu

Oppon Oppon isimli Üye şuanda  online konumundadır

Platin Üye

Hakkımda

  • Oppon Hakkında
    Meslek
    Multicolor-Skype Destek

İstatistik

Mesaj adeti
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: Bugün 17:57
  • Üyelik tarihi: 29.08.2014
  • Tavsiye Puanı: 5

Etiketlenmeler

20.02.2017
13:08 - Oppon mentioned zpostar in post Pıngtr acil unlınk duyurusu
...ağlandıgını bulduk. zpostar a daha önce yaptıgım...
17.02.2017
11:57 - Disturbed mentioned Oppon in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
Jeito Oppon hocam destek talebi ...
3.02.2017
16:11 - xchernobilx mentioned Oppon in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
Oppon Jeito banada gelen g...
16:09 - kubarbaz mentioned Oppon in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
Oppon bana da gelen giden ...
15:22 - jakabvo mentioned Oppon in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
...kkürler arkadaşlar Oppon Jeito
14:03 - GonulAdami mentioned Oppon in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
...hesapta teşekkürler Oppon Jeito
13:03 - Referans BİLİŞİM mentioned Oppon in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
...damdırlar kendileri Oppon Jeito
2.02.2017
10:33 - baskanorhan mentioned Oppon in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
Oppon hafta bitti?
1.02.2017
15:47 - Calavera mentioned Oppon in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
Oppon hocam varmı bi geliş...
16.01.2017
16:43 - crazykanka61 mentioned Oppon in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
...ürede çözeceklerdir Oppon hocam skype 2 dakka ...
11.01.2017
16:18 - Calavera mentioned Oppon in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
Oppon hocam ödemelerle ilg...
7.01.2017
09:16 - ODEL mentioned Oppon in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
...n durum nedir acaba Oppon SM-N9000Q cihazımda...
2.01.2017
12:14 - enonekarakoc mentioned Oppon in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
Jeito Oppon kardeşlerim 2.parti ...
30.12.2016
18:45 - Calavera mentioned Oppon in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
Oppon hocam ödeme gelmiş t...
16:00 - caner1992 mentioned Oppon in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
...esapta Teşekkürler Oppon*Teşekkürler Jeito iy...
15:54 - fth mentioned Oppon in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
...im bu ödeme saolun. Oppon Jeito
15:47 - MesutMesut mentioned Oppon in post Jeito
...tır... Teşekkürler Oppon Teşekkürler Jeito B...
26.12.2016
02:44 - ugs9305 mentioned Oppon in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
Jeito ve Oppon Multicolor Ping netw...
01:19 - sezen mentioned Oppon in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
...erim böyle konuları Oppon :P
23.12.2016
16:29 - Jeito mentioned Oppon in post PingTR-Multicolor Eylül Eksik Formu
...gibi eve geçtiğinde Oppon sizinle ilgilenecek ...

Konu Tagleri

No results to display...

Alıntılar

20.02.2017
13:52 - Oppon quoted unadikum in post Pıngtr acil unlınk duyurusu
Ben bundan 1,5 sene öncenetwo...
13:21 - doganuzun quoted Oppon in post Pıngtr acil unlınk duyurusu
Abi birincisi , kanal alım...
13:14 - Oppon quoted JoNeST in post Pıngtr acil unlınk duyurusu
@doganuzun 'un dediklerine ...
13:06 - Oppon quoted doganuzun in post Pıngtr acil unlınk duyurusu
Kusura bakmada hasan objektif ...
12:53 - Ozcann quoted Oppon in post Pıngtr acil unlınk duyurusu
Kusura bakmada hasan objek...
12:38 - doganuzun quoted Oppon in post Pıngtr acil unlınk duyurusu
Abi birincisi , geçen ay b...
12:07 - Oppon quoted Ozcann in post Pıngtr acil unlınk duyurusu
bu kesinlesme olayı zaten b...
17.02.2017
12:42 - Oppon quoted GonulAdami in post Pıngtr acil unlınk duyurusu
Düşük geliri olan kanallar atıl...
12:38 - Oppon quoted C3LL0C4N in post Pıngtr acil unlınk duyurusu
Düşük geliri olan kanallar at...
12:09 - Oppon quoted Disturbed in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
H&H kardeşler iyi niyetinizden...
14.02.2017
11:19 - Oppon quoted krfz1 in post 1.5 yıl çekilişi ! 2 adet 1tb harddisk veriyoruz
Son tarih nedir 20 ocak 2...
5.02.2017
22:43 - Radar quoted Oppon in post Gelirli Satılık Partner Kanal
1.5 yıl abi :) 1 yıl değil...
20:34 - Oppon quoted Radar in post Gelirli Satılık Partner Kanal
...5vdN.png Skype: ytradar@hotmail.com Önceki...
3.02.2017
18:11 - original quoted Oppon in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
Ödemeler bugun ve ptesi de...
17:01 - Oppon quoted fth in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
Ya arkadaşlar eyvallah ö...
16:03 - tuncay1979 quoted Oppon in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
özelden iban atarmısın abi...
15:52 - Oppon quoted tuncay1979 in post PingTR - Multicolor Ekim Ödemeleri
Bana ödeme gelmedi özelden iba...

Forum Saati: 18:37. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz Offline Bilişim İnternet Hizmetleri Tarafindan Host Edilmektedir.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker