YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  


Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu > Youtube ile Özgün Kanal ve Video Çalışmaları > Ben Özgün'üm

User Tag List

Like Tree11Beğeni

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Okunmamış 29.04.2015, 00:10
Üye
 
Üyelik tarihi: 26.01.2015
Mesajlar: 40
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart GTA V PC Video Rehberim(Sürekli Güncellenecektir)

GTA V PC Video Rehberi(Sürekli Güncellenecektir)

Merhaba arkadaşlar Youtube kanalı için böyle bir işe girdim abone olsun kanalı büyütmeye çalışıyorum.Desteğinizi bekliyorum.
Bildiğiniz gibi GTA V 14 nisanda PC çıkmasından sonra oyunu satın aldım ve sizler için faydalı olacağını düşünüp GTA V ile ilgili ne varsa oyuniçi videolar online olsun görevler olsun çekmeyi düşüyorum.
Birkaç tane ekleyim şuan.Sürekli Güncelleyeceğim.
Faydalı olması dileğiyle...
1-GTA V PC Kutu Açılımı&Unboxing
Merakla beklenen oyunun kutusunu açalım dedik

2-GTA V PC İlk Bakış
GTA V PC için ön inceleme videosu olup Oyunun girişindeki Prologue görevi ile Franklin and Lamar görevi tamamlanmıştır.

3-GTA V PC Oynuyoruz Görev 1 Repossession görevi,Pulling Favors
Videoda Oyunundaki Repossession görevi ile Pulling Favors görevi tamamlanmıştır.

4-GTA V PC Oynuyoruz Görev 2 Complications
Videoda Oyunundaki Complications görevi tamamlanmıştır.

5-GTA V PC Oynuyoruz Görev 3 Chop
Videoda Oyunundaki Chop görevi %100 tamamlanmıştır.

6-GTA V PC Oynuyoruz Görev 4 Father/Son
Videoda Oyunundaki Father/Son görevi tamamlanmıştır.

7-GTA V PC Oynuyoruz Görev 5 Marriage Counseling
Videoda Oyunundaki Marriage Counseling tamamlanmıştır.

Sürekli güncellenecektir.
Güncelleme(03.05.2015)
8-GTA V PC Oynuyoruz Görev 6 The Long Stretch Depo Basıyoruz

9-GTA V PC Oynuyoruz Görev 7 Daddy's Little Girl Babasının Kızı

Yeni görev yaptıkça ekleyeceğim.Online için ise daha video yapmadım.Ona da el atacağim
Şuan tam olarak video editoru kullanamadım onla ilgili de videolarım olacaktır.
Ayrıca kanalımda telefon incelemeleri mevcuttur.LG G3 incelemesi ve ilgili 4K videolarıda burdan bakabilirsiniz:
LG G3 inceleme videoları
İlgize teşekkürler.İyi Seyirler
Disturbed bunu beğendi.

Konu mahmut-kys tarafından (3.05.2015 Saat 21:35 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
Reklamlar
  #2  
Okunmamış 29.04.2015, 00:12
bojan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 22.10.2013
Nereden: YOUTUBE
Yaş: 23
Mesajlar: 5,334
Etiketlendi : 50 Yazıda
Etiketlendi: 6 Başlıkda
Standart

biran önce online başla. Artık gta 5, 2 senelik oyun çözümlenmiş bölümleri kimse izlemez yeni videolarda.
mahmut-kys bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Okunmamış 29.04.2015, 00:13
dervegider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Gold Üye
 
Üyelik tarihi: 30.11.2013
Yaş: 24
Mesajlar: 6,660
Etiketlendi : 108 Yazıda
Etiketlendi: 12 Başlıkda
dervegider isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

Küçük resimlerin hepsi aynı gibi. Alta ufak yazı eklemişsin ama o görünmüyor bile. Küçük resim önemli.
mahmut-kys bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Okunmamış 29.04.2015, 00:21
Üye
 
Üyelik tarihi: 26.01.2015
Mesajlar: 40
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

İlginize teşekkürler arkadaşlar.
Online'ye en yakın zamanda geçecem ayrıca pc için değişik videolar çekmeyi planlıyorum pc editor aracını kullanıp serbest dolaşım vs.. oyundaki garipler veya mod felan
Küçük resim olayını tam çözemedim genelde 1280-720 yapıyorum.Video yöneticisinde küçük gözüküyorda yazı vs..burda video pencerisinde net.Alltaki yazılarıda görev ismine göre sadece aşaği kısımları değişiyorum
Alıntı ile Cevapla
  #5  
Okunmamış 3.05.2015, 21:35
Üye
 
Üyelik tarihi: 26.01.2015
Mesajlar: 40
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Arkadaşlar içeriği güncelledim.
Yeni videolar sesli olarak kayıt edilmiştir.
Yenileri gelecek...
Alıntı ile Cevapla
  #6  
Okunmamış 3.05.2015, 22:27
Yasaklanmış
 
Üyelik tarihi: 6.02.2015
Mesajlar: 699
Etiketlendi : 42 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

basarili hocam ozgun candir bende baska bir katagoride basliyicam acaba kayit programinin adini yazrmisiniz
mahmut-kys bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Okunmamış 3.05.2015, 22:33
pskrmps - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 31.05.2014
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 203
Etiketlendi : 2 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
pskrmps isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

Bi paramı kazanımda bende gta 5 alalım artık.
Başarılı olmuş hocam hayırlı olsun.
mahmut-kys bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #8  
Okunmamış 3.05.2015, 23:16
Üye
 
Üyelik tarihi: 26.01.2015
Mesajlar: 40
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
pskrmps Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bi paramı kazanımda bende gta 5 alalım artık.
Başarılı olmuş hocam hayırlı olsun.
İnşallah hocam.Çok teşekkür ettim.Daya iyisi sizinki olsun


Alıntı:
filmman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
basarili hocam ozgun candir bende baska bir katagoride basliyicam acaba kayit programinin adini yazrmisiniz
Merhaba hocam çok teşekkür ederim.İnşallah bekliyorum kardeşim.Mutlaka başla oyun olsun telefon olsun senin için hangisi uygun olursa Allah yardımcımız olsun diyelim.
Kayıt programi Fraps ile videoları çekip Adobe Premier'de düzenledim
filmman bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #9  
Okunmamış 31.05.2015, 01:25
Üye
 
Üyelik tarihi: 26.01.2015
Mesajlar: 40
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Evet arkadaşlar birkaç görev yapıp biraz duraksamayı planlıyorum şu Trevorun ilk görevlerinide yapıyımda sonra free modda vs. mod tanıtım olsun rockstar editorla videolar planlıyorum.Birde online kısmı var az biraz kasılmalar oluyor ve tam adapte olamadım açıksası online videoları da düşünüyüroum.Daha etkili oluyor çünkü.
Bu arada Türkçe yamanın da çıkmasıyla yeni görevleri Türkçe Çektim arkadaşlar.GtaTurk ekibine teşekkürler.İsterseniz link verip Türkçe yama ile oynayabilirsiniz arkadaşlar.
Güncelleme 31.05.2015 Yeni Videolar eklendi.Türkçe Altyazılı
GTA V PC 9 GÖREV Arkadaşlık İsteği

GTA V PC 10 GÖREV Mücevher Dükkanı inceleme

GTA V PC 11a GÖREV Soygun A Planı ve Hazırlıklar

GTA V PC 11b GÖREV Soygun B Planı ve Hazırlıklar

GTA V PC 12 GÖREV Uzaylılar+Minigun

Destekleriniz bekliyorum arkadaşlar.Faydalı olması dileğiyle...
Alıntı ile Cevapla
  #10  
Okunmamış 31.05.2015, 01:31
bojan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 22.10.2013
Nereden: YOUTUBE
Yaş: 23
Mesajlar: 5,334
Etiketlendi : 50 Yazıda
Etiketlendi: 6 Başlıkda
Standart

kardeş bu senin 2 ay önce resimlerine kötü dedik sen dahada sıvamışsın niye böyle saçma sapan resimler koyuyorsun?

arama yerine gta 5 yaz ordan ilk sıralardaki kanallara gir adamlar nasıl küçük resim kullanıyorlar sende ona göre kullan. Böyle saçma sapan resimlere kusura bakma kimse tıklamaz merak edipte.
De_Niro ve mahmut-kys bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
gta 5, gta 5 pc, oyun




Şu an bu konuyu okuyan kişi sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Saati: 18:37. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz Offline Bilişim İnternet Hizmetleri Tarafindan Host Edilmektedir.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker