YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  


Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu




freusty freusty isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Platin Üye

İstatistik

Mesaj adeti
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: Bugün 11:37
  • Üyelik tarihi: 31.12.2013
  • Tavsiye Puanı: 0

Etiketlenmeler

31.05.2020
21:15 - freusty mentioned alim hakki in post Ücretsiz 50 adet Pinterest Hesap
katılıyorum alim hakki
27.04.2020
03:49 - freusty mentioned Incubus in post Bu videoda benden
... era fatihbaz mNote Incubus adam konu açıp vi...
3.02.2020
11:46 - NeedMoney mentioned freusty in post Bunlar ne anlama geliyor
...ğırlık vermek gerek freusty
25.01.2020
16:48 - th3just mentioned freusty in post Yeni Kanalım İndex Alması 1 Haftayı Buluyor
...... silinebilir....
27.12.2019
22:04 - freusty mentioned mNote in post Bu tarz videolar nasıl yayınlanıyor ?
...er misin? sanmam. mNote era
23.10.2019
22:42 - freusty mentioned sasaleyte in post Yarın Hakaret / Küfür yüzünden ifade vermeye gidicem
...iyip kapatırlar mı? sasaleyte
20.10.2019
11:50 - freusty mentioned serkan in post Nasıl Kurtulabilirim?
...nerilen videolarda serkanyt ' nin çektiği yout...
17.10.2019
23:37 - PwN3D* mentioned freusty in post Upload Taktiği!
freusty sorma üstad.. yaşla...
11.10.2019
00:40 - freusty mentioned fatihbaz in post Pinterest ile İlgili Soru ve Sorunlarınız
...tırmayı becerdim. ( fatihbaz hocam sağolsun, cach...
9.10.2019
04:11 - Captain Price mentioned freusty in post Pinterest ile İlgili Soru ve Sorunlarınız
...main site açıyorum freusty;
01:17 - freusty mentioned Slowhand in post Pinterest ile İlgili Soru ve Sorunlarınız
...oksa aslanlar gibi Slowhand hocamız var. en kral...
6.10.2019
13:18 - Karamanli mentioned freusty in post Pinterest Eğitim Seti 30 Günde Kazanç Garantili Olmaz İse %100 İade Sizde Kazanın
freusty Hocam aynen dedigini...
13:10 - freusty mentioned Karamanli in post Pinterest Eğitim Seti 30 Günde Kazanç Garantili Olmaz İse %100 İade Sizde Kazanın
...tmaya mı çalışıyor? Karamanli zaten bi söz vardır...
1.10.2019
12:16 - freusty mentioned Slowhand in post YouTube Kanal ve Video Takip Programı (SMS ve E-Posta ile Otomatik Uyarı Sistemi)
... sebebi nedir acaba Slowhand
20.09.2019
20:15 - freusty mentioned era in post Playstore ile para kazanmak! (GÜNLÜK 300 TL'YE KADAR ERİŞİM) - ANA GELİRİN OLSUN
...kkatli olun derim. era mNote arkadaşı incel...

Konu Tagleri

No results to display...

Alıntılar

30.05.2020
18:49 - PwN3D* quoted freusty in post Çocuk İstismarı Yapan İğrenç Youtube Kanalı
ondan sonra youtube niye kap...
14:40 - ibrahim92 quoted freusty in post Türkiye'ye de Geliyor: Instagram IGTV Üzerinden Para Kazanma Dönemi Başlıyor!
adsense taraflı kötü olacağı...
14:36 - Moonlife quoted freusty in post PK açık satılık 127kcocuk kanalı
ss lerde video isimleri görü...
13:21 - freusty quoted ibrahim92 in post Türkiye'ye de Geliyor: Instagram IGTV Üzerinden Para Kazanma Dönemi Başlıyor!
Bence adsense taraflı daha köt...
29.05.2020
01:27 - freusty quoted Unknow in post Corona Bana yaradı Yatırım Fikri
ya kes yoluna bak sen bu ka...
00:44 - Unknow quoted freusty in post Corona Bana yaradı Yatırım Fikri
kurduğun cümlenin saçmalığın...
00:40 - freusty quoted Unknow in post Corona Bana yaradı Yatırım Fikri
tamam kanka ben sahtekarım ...
00:26 - Unknow quoted freusty in post Corona Bana yaradı Yatırım Fikri
garantiyse her şeyin kesinse...
00:25 - freusty quoted Unknow in post Corona Bana yaradı Yatırım Fikri
kanka nişanlıyım altınları ...
27.05.2020
22:47 - freusty quoted TakoVarol in post para kazanmam açıldı alırım bi H.O
Öyle mi? :eek: Ben facebookta ...
22:47 - Rewossky quoted freusty in post para kazanmam açıldı alırım bi H.O
asla kanalınızı forumdan kim...
22:46 - TakoVarol quoted freusty in post para kazanmam açıldı alırım bi H.O
asla kanalınızı forumdan kim...
22:43 - freusty quoted TakoVarol in post para kazanmam açıldı alırım bi H.O
Hayırlı olsun hocam, kanalınız...
26.05.2020
10:05 - freusty quoted fatihbaz in post fatihbaz a teşekkür ediyorum
est,kazanmaya başlamana sevin...
02:02 - YilmazServers quoted freusty in post Kasmayan/Donmayan VDS mi Arıyorsunuz? ► Almanya Lokasyon + İ9-9900K CPU + NVMe SSD ile Gerçek Premium VDS! Hemen Teslim ◀
YilmazServers Merhabalar ...
00:47 - Moonlife quoted freusty in post Nerede Hata Yapiyorum Ben?
senin yaptığın bir hata yok ...
25.05.2020
23:30 - freusty quoted yokdahaneler in post fatihbaz a teşekkür ediyorum
Yine Haneler Uçuşuyor Havalarda :...
23:21 - freusty quoted Captain Price in post fatihbaz a teşekkür ediyorum
pinli adsenselerdede kısıtlama ola...
23:13 - Captain Price quoted freusty in post fatihbaz a teşekkür ediyorum
benim kısıtlama pin istedikt...
23:12 - freusty quoted Captain Price in post fatihbaz a teşekkür ediyorum
reklam kısıtlaması pek düzelmez, k...

Forum Saati: 20:06. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz serverplus.com.tr Tarafindan Host Edilmektedir. Kiralık Sunucu

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker