YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  

Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu

mixnewss mixnewss isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Platin Üye

Hakkımda

İstatistik

Mesaj adeti
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: 6.07.2017 17:05
  • Üyelik tarihi: 6.01.2014
  • Tavsiye Puanı: 1

Etiketlenmeler

6.01.2017
17:02 - Android Türkiyem mentioned mixnewss in post Akbilimi kaybettim
...nırı yoktur mixnewss YT eğitime ihtiyacı ...
22.12.2016
11:08 - onlinedetay mentioned mixnewss in post Kredi Çıkmayana Kredi Çıkartılır Komisyonla kredi
...srafı vs ödemezsin. mixnewss
12.06.2016
23:51 - mixnewss mentioned doganuzun in post Ölmek İstememin Nedeni- Başarısızlık Öyküm
...Konu kilitlenebilir doganuzun
23:50 - radko1453 mentioned mixnewss in post Ölmek İstememin Nedeni- Başarısızlık Öyküm
Herşeyden önce mixnewss bak seviliyorsun onc...
21:33 - laincest mentioned mixnewss in post Ölmek İstememin Nedeni- Başarısızlık Öyküm
Allah Yardımcınız olsun hocam...
18:41 - FatihYT mentioned mixnewss in post Ölmek İstememin Nedeni- Başarısızlık Öyküm
mixnewss Hocam yazının hepsin...
18:23 - EaglePaw mentioned mixnewss in post Ölmek İstememin Nedeni- Başarısızlık Öyküm
mixnewss WaDa skype adresimi...
17:59 - mixnewss mentioned Incubus in post Ölmek İstememin Nedeni- Başarısızlık Öyküm
Konu kilitlenebilir
16.09.2015
22:37 - mixnewss mentioned zack in post Çocuk Kanalı İçin Satılık Oyuncak Ve Hamur Setleri Satılık
...ı Konu kitlenebilir zack kitlersen sevinirim ...
15.09.2015
21:06 - HostingAdresi mentioned mixnewss in post CS:GO Maç turnuva hazırlıkları
...05 zetsurin CyberTR mixnewss eptenaykiriyim Leade...
11.09.2015
19:54 - mixnewss mentioned Incubus in post Youtube Dışında iş
...k 3-Okul kantini 4- Incubus 5- CBurak NOt:Kan...
31.08.2015
12:21 - mg-web mentioned mixnewss in post Babam için duanızı bekliyorum
mixnewss, yaklaşık 8,5 yıldır...
27.08.2015
21:16 - вαттυѕαу mentioned mixnewss in post [вαттυѕαу]REF Dağıtımı - Satış Yeniden Aktif
...sursus , mean , mixnewss , mustafa9516 , ...
26.08.2015
01:48 - mixnewss mentioned vjersin in post sizce bu tip bir kanalın ne kadar şansı var
vjersin saol teşekkür ederim...
00:59 - M.A.A mentioned mixnewss in post sizce bu tip bir kanalın ne kadar şansı var
mixnewss 23 adet ampül 23 ade...
25.08.2015
23:58 - mixnewss mentioned TeBo in post sizce bu tip bir kanalın ne kadar şansı var
TeBo yok türkçe değil ing...

Alıntılar

1.07.2017
19:44 - capari_83 quoted mixnewss in post Imacros konusunda uzman
Imacros konusunda uzman biri ...
21.12.2016
20:11 - mixnewss quoted weberesice in post Kredi Çıkmayana Kredi Çıkartılır Komisyonla kredi
Aynen öyle biri bana da lazım a...
19:47 - mixnewss quoted Unknow in post Kredi Çıkmayana Kredi Çıkartılır Komisyonla kredi
bunlara inanmayın bence siz...
6.08.2016
00:04 - mixnewss quoted Web_Scripti in post Benim için Önemli bir Konu Fikir Beyan Ederseniz sevinirim
:) güldüğün için gülüyorum hocam...
00:01 - NightClupHome quoted mixnewss in post Benim için Önemli bir Konu Fikir Beyan Ederseniz sevinirim
yani ben nakit çekime kapanma...
5.08.2016
23:59 - mixnewss quoted NightClupHome in post Benim için Önemli bir Konu Fikir Beyan Ederseniz sevinirim
genelde 3 ayı geçiyor hocam 4. 5. ...
23:54 - NightClupHome quoted mixnewss in post Benim için Önemli bir Konu Fikir Beyan Ederseniz sevinirim
yani bir kaç ayınız var dediğ...
23:50 - mixnewss quoted NightClupHome in post Benim için Önemli bir Konu Fikir Beyan Ederseniz sevinirim
Bu geciktirmeler sicili etkilediği...
12.06.2016
23:39 - mixnewss quoted doganuzun in post Ölmek İstememin Nedeni- Başarısızlık Öyküm
Orçun kardeşim, beni bilirsin ...
22:48 - robinex quoted mixnewss in post Ölmek İstememin Nedeni- Başarısızlık Öyküm
araştırıcam hocam bu arada aç...
22:45 - mixnewss quoted robinex in post Ölmek İstememin Nedeni- Başarısızlık Öyküm
kardeşim yazmayı unutmuşum. ...
22:43 - robinex quoted mixnewss in post Ölmek İstememin Nedeni- Başarısızlık Öyküm
okuyanlar okudu yazanlar yazd...
21:40 - mixnewss quoted laincest in post Ölmek İstememin Nedeni- Başarısızlık Öyküm
okudum hocam tşk ederim zahme...
21:32 - laincest quoted mixnewss in post Ölmek İstememin Nedeni- Başarısızlık Öyküm
Allah Yardımcınız olsun hocam...
18:53 - mixnewss quoted grumpynub in post Ölmek İstememin Nedeni- Başarısızlık Öyküm
Çok üzüldüm geçmiş olsun umarı...
18:43 - mixnewss quoted caner1992 in post Ölmek İstememin Nedeni- Başarısızlık Öyküm
Orçun kardeşim sıkma bu kadar ...
18:16 - mixnewss quoted WaDa in post Ölmek İstememin Nedeni- Başarısızlık Öyküm
Öncelikle Babana Allah Şi...
18:13 - WaDa quoted mixnewss in post Ölmek İstememin Nedeni- Başarısızlık Öyküm
Öncelikle aslında bu yazıları...
5.05.2016
21:58 - kenan3507 quoted mixnewss in post Faceden anlayanlara ihtiyacım var..
bence iki farklı sayfa olarak...
21:24 - askbahcesii quoted mixnewss in post yeniden denemeli miyim?
ben denemiyorum vaktim olmuyo...

Forum Saati: 18:04. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz Server Plus İnternet Sunucu Hizmetleri Tarafindan Host Edilmektedir.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker