YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  


Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu



suhatuna suhatuna isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Üye

Ziyaretçi Mesajları

1 Ziyaretçi Mesajından 1 ve 1 Arasındakiler Gösteriliyor.
  1. Shyris
    30.04.2018 22:22 - permalink
    Shyris
    hocam dailymotion kanallarınız hala satılık mı

Hakkımda

  • suhatuna Hakkında
    Nereden
    Smyrna - İzmir
    İlgi Alanı
    ytpara

İstatistik

Mesaj adeti
Ziyaretçi Mesajları
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: Bugün 13:51
  • Üyelik tarihi: 20.03.2014
  • Tavsiye Puanı: 0

Etiketlenmeler

18.06.2018
21:44 - suhatuna mentioned Triqalx in post Bu hatayı nasıl düzeltiriz?
... düzeldi :D :D :D Triqalx Sağolsun tarif etti ...
7.06.2018
21:10 - suhatuna mentioned Triqalx in post 10 Adet VDS Alınacaktır
Triqalx der susarim :)
2.06.2018
00:37 - Zadem46 mentioned suhatuna in post DailyMotion Bot Anket
suhatuna 1 kanalla uğraşıp ka...
1.06.2018
18:59 - suhatuna mentioned karayaman in post DailyMotion Bot Anket
Ben karayaman a daha önce de söyle...
31.05.2018
11:07 - suhatuna mentioned omer54 in post adsenseye bağlanmış p açık kanal 10 adet
omer54 1 KANAL + 1 ADSENSE ...
23.05.2018
00:45 - suhatuna mentioned AhmetPolat in post Yükleyicim.com'dan Herkese 1 hafta ücretsiz üyelik
... @Drop , @CemaLi , @AhmetPolat , @excuse128 , @omer...

Alıntılar

18.06.2018
22:42 - suhatuna quoted ripdimebag in post Bu hatayı nasıl düzeltiriz?
netframework 4.6 kurulum gereke...
22:12 - ripdimebag quoted suhatuna in post Bu hatayı nasıl düzeltiriz?
Yok hocam üst üste guncelledı...
21:44 - suhatuna quoted Captain Price in post Bu hatayı nasıl düzeltiriz?
sana iso dosyası mı lazım, windows...
17.06.2018
18:09 - suhatuna quoted powerstorm in post VT - Gelişmiş Dailymotion ve YouTube Botu
kullanabilen var mı ? Kullanı...
14.06.2018
10:10 - suhatuna quoted hayat in post Dm kanal satisi ve yukleme yapan arkadas
Slm arkadaslar dm hep kana...
12.06.2018
04:15 - suhatuna quoted Efsane 66 in post Dailymotion Nisan Kazançları Haziran Ödemeleri
aldin mi paypal odemesini? ...
11.06.2018
11:14 - Efsane 66 quoted suhatuna in post Dailymotion Nisan Kazançları Haziran Ödemeleri
Biz 2 senede bi 100$ gectık a...
8.06.2018
04:22 - dess quoted suhatuna in post 4 adet Site + 1 Web Adsense Satılık
Siteleri PM alabilirmiyim? ...
7.06.2018
09:50 - Efsane 66 quoted suhatuna in post Dailymotion Nisan Kazançları Haziran Ödemeleri
Biz 2 senede bi 100$ gectık a...
00:34 - suhatuna quoted mNote in post Youtube haftada 2.500₺ gelir
Bir gün bende 5 senelik YT...
6.06.2018
13:31 - suhatuna quoted Myo in post Satılık Edu Mail
Bi deneyim donus yapacag...
13:24 - Myo quoted suhatuna in post Satılık Edu Mail
Hocam gecen sefer konustugumu...
13:11 - suhatuna quoted Myo in post Satılık Edu Mail
Elimde 1 adet edu mail m...
2.06.2018
01:49 - suhatuna quoted Paramedic in post Dailymotion Nisan Kazançları Haziran Ödemeleri
offff offff dm hiç acımadı val...
01:06 - suhatuna quoted Zadem46 in post DailyMotion Bot Anket
suhatuna 1 kanalla uğraşıp k...
00:02 - suhatuna quoted Zadem46 in post DailyMotion Bot Anket
Dm apisi YT gibi değil. Her ...
00:01 - suhatuna quoted YTcu in post DailyMotion Bot Anket
Dm apisi YT gibi değil. H...
1.06.2018
23:56 - suhatuna quoted tekinn ben in post Dailymotion email değiştirme
Bilen arkadaşlar yok mu eskisi ...
31.05.2018
17:26 - suhatuna quoted Efsane 66 in post Dailymotion Paypal Ödemesi Alan var mı?
Hayirdir niye banka ekleyemiyo...
13:28 - Efsane 66 quoted suhatuna in post Dailymotion Paypal Ödemesi Alan var mı?
Ben BANKA ekleyemıyorum hocam...

Forum Saati: 23:24. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz Server Plus İnternet Sunucu Hizmetleri Tarafindan Host Edilmektedir.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker