YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  


Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu



suhatuna suhatuna isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Üye

Ziyaretçi Mesajları

1 Ziyaretçi Mesajından 1 ve 1 Arasındakiler Gösteriliyor.
  1. Shyris
    30.04.2018 22:22 - permalink
    Shyris
    hocam dailymotion kanallarınız hala satılık mı

Hakkımda

  • suhatuna Hakkında
    Nereden
    Smyrna - İzmir
    İlgi Alanı
    ytpara

İstatistik

Mesaj adeti
Ziyaretçi Mesajları
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: Bugün 02:33
  • Üyelik tarihi: 20.03.2014
  • Tavsiye Puanı: 0

Etiketlenmeler

9.08.2018
05:56 - suhatuna mentioned etlik007 in post Sınırsız Alanlı Google Drive Hesapları EDU UZANTILI MAİLLER | Uygun Fiyat | Toplu Alımlara İndirim
...ocam ... Bu arada etlik007 Hocam ozamanda sana ...
25.07.2018
19:03 - suhatuna mentioned fatihbaz in post XİAOMİ Mİ MAX 2 kullanan var mı?
fatihbaz hocam onu kullanmıyo...
10.07.2018
22:32 - suhatuna mentioned KOLCAK in post youtube için masaüstü upload botu yazdırılacaktır
...yada Komisyon değil KOLCAK ile aramızda Maddi M...
11:02 - suhatuna mentioned KOLCAK in post youtube için masaüstü upload botu yazdırılacaktır
KOLCAK diyeceğim yine :D
29.06.2018
10:22 - suhatuna mentioned KOLCAK in post Projem için %50 Ortak Arıyorum [Mobil APP]
...ini en iyi görecek @KOLCAK tır işlerinin yogunl...
28.06.2018
16:39 - suhatuna mentioned Bossmir in post Youtube Playlist LİNK ALMA (Yardım)
... harika Teşekkurler Bossmir
16:32 - Bossmir mentioned suhatuna in post Youtube Playlist LİNK ALMA (Yardım)
...atch?v=VjdGVE0mZZI suhatuna Ben Bunu Kullaniyoru...
22.06.2018
07:25 - suhatuna mentioned Hayalet301 in post IGTV Video Yükleme Formatları
Hayalet301 Hocam kanalı yaptık ...
21.06.2018
14:14 - suhatuna mentioned KOLCAK in post dailymotion kazanç takip için yazılım gerekiyor
...ada bi sorun yok. KOLCAK :d
18.06.2018
21:44 - suhatuna mentioned Triqalx in post Bu hatayı nasıl düzeltiriz?
... düzeldi :D :D :D Triqalx Sağolsun tarif etti ...
7.06.2018
21:10 - suhatuna mentioned Triqalx in post 10 Adet VDS Alınacaktır
Triqalx der susarim :)
2.06.2018
00:37 - Zadem46 mentioned suhatuna in post DailyMotion Bot Anket
suhatuna 1 kanalla uğraşıp ka...
1.06.2018
18:59 - suhatuna mentioned karayaman in post DailyMotion Bot Anket
Ben karayaman a daha önce de söyle...
31.05.2018
11:07 - suhatuna mentioned omer54 in post adsenseye bağlanmış p açık kanal 10 adet
omer54 1 KANAL + 1 ADSENSE ...
23.05.2018
00:45 - suhatuna mentioned hayat in post Yükleyicim.com'dan Herkese 1 hafta ücretsiz üyelik
...an , @Kurabiyeci , @hayat , @cihan147 , @chatm...

Alıntılar

9.08.2018
23:04 - etlik007 quoted suhatuna in post Sınırsız Alanlı Google Drive Hesapları EDU UZANTILI MAİLLER | Uygun Fiyat | Toplu Alımlara İndirim
şimdi ben mail satmıyorum dah...
05:54 - suhatuna quoted Kehanist in post Sınırsız Alanlı Google Drive Hesapları EDU UZANTILI MAİLLER | Uygun Fiyat | Toplu Alımlara İndirim
Ref alabilir miyim Arkadaşın...
25.07.2018
20:35 - Myo quoted suhatuna in post XİAOMİ Mİ MAX 2 kullanan var mı?
fatihbaz hocam onu kullanmıyo...
19:58 - suhatuna quoted bkrmyss in post XİAOMİ Mİ MAX 2 kullanan var mı?
Mi 8 nerden alacaksın hocam....
19:31 - bkrmyss quoted suhatuna in post XİAOMİ Mİ MAX 2 kullanan var mı?
fatihbaz hocam onu kullanmıyo...
17.07.2018
21:47 - Apoled quoted suhatuna in post Bedelli Askerlik 2018
Sende şöyle düşün ozaman Sina...
19:59 - suhatuna quoted karayaman in post Bedelli Askerlik 2018
şöyle düşün kendimden örnek ve...
19:55 - karayaman quoted suhatuna in post Bedelli Askerlik 2018
Bizlerin günlerimizi gençliği...
19:20 - suhatuna quoted hsehan1 in post Bedelli Askerlik 2018
Temel askeri eğitim bir yand...
12.07.2018
07:00 - fatihbaz quoted suhatuna in post youtube için masaüstü upload botu yazdırılacaktır
2-3 arkadaş daha detaylı özel...
10.07.2018
22:32 - suhatuna quoted fatihbaz in post youtube için masaüstü upload botu yazdırılacaktır
hocam,müşteri başına komisyon...
11:48 - fatihbaz quoted suhatuna in post youtube için masaüstü upload botu yazdırılacaktır
KOLCAK diyeceğim yine :D hoc...
29.06.2018
21:14 - suhatuna quoted bafetimbigomis in post yt to yt hakkında 1 soru?
arkadaşlar yutupta 8-9 sene önceki ...
21:12 - suhatuna quoted fatihbaz in post Dailymotion Para Kazanması Hakkında
alakası yok,olur mu öyle şey ...
15:51 - Backhoe quoted suhatuna in post Projem için %50 Ortak Arıyorum [Mobil APP]
Bu işini en iyi görecek @KOLC...
12:39 - mert044 quoted suhatuna in post gmail alınacaktır.(200-300 arası)
Sadece Gmail degıl mı? Kanal ...
10:25 - CoderXmax quoted suhatuna in post Projem için %50 Ortak Arıyorum [Mobil APP]
Bu işini en iyi görecek @KOLC...
28.06.2018
16:39 - suhatuna quoted Bossmir in post Youtube Playlist LİNK ALMA (Yardım)
... harika Teşekkurler Bossmir
26.06.2018
11:39 - suhatuna quoted Zadem46 in post DailyMotion Bot Anket
suhatuna 1 kanalla uğraşıp k...
25.06.2018
19:19 - ReferXchange quoted suhatuna in post Gençlere Tavsiyeler
Bu konuyla ilgili tavsiyemi h...

Forum Saati: 09:10. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz Server Plus İnternet Sunucu Hizmetleri Tarafindan Host Edilmektedir.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker