YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  

Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu



oktaykzlky oktaykzlky isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Üye

Hakkımda

  • oktaykzlky Hakkında
    Nereden
    İstanbul
    Meslek
    Öğrenci

İstatistik

Mesaj adeti
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: 14.11.2018 17:16
  • Üyelik tarihi: 3.06.2014
  • Tavsiye Puanı: 0

Etiketlenmeler

13.08.2018
02:30 - oktaykzlky mentioned fatihbaz in post Güncel Döviz Kurları
... D: :D:D:D:D:D:d fatihbaz hocam bu arkadaş ken...
23.01.2018
15:50 - lejyon58 mentioned oktaykzlky in post Türk Pump Grubumuzu Kuruyoruz
[/COLOR]Aynen öyle kardeşim, so...
19.01.2018
12:31 - oktaykzlky mentioned Katip in post 80$'lık BTC ödemesi yaptırmak istiyorum
Katip
14.01.2018
23:12 - oktaykzlky mentioned hsehan1 in post Türk Pump Grubumuzu Kuruyoruz
... rica ediyorum. era hsehan1 fatihbaz Trigalx
16.01.2017
23:53 - oktaykzlky mentioned RAPOTEK in post Sınırsız Amerika Numaralı Cep Onayı ( Gmail + Adsense + Facebook +15 )
RAPOTEK bu adamın forumda on...
26.04.2016
18:34 - oktaykzlky mentioned daralll in post Filmon
...yürütmemiz gerekiyo daralll abi =)
9.04.2016
17:09 - oktaykzlky mentioned Incubus in post SmsVer.Net - +15 Dakika Onay ve Sms Sistemi - Facebook SMS Onayı, Sosyal Medya SMS Onayı
...ız hocam era 0zkan Incubus
17:07 - oktaykzlky mentioned era in post SmsVer.Net - +15 Dakika Onay ve Sms Sistemi - Facebook SMS Onayı, Sosyal Medya SMS Onayı
...ylar mısınız hocam era 0zkan Incubus
19.03.2016
20:01 - oktaykzlky mentioned earthquake in post Satış Bedelsiz Devren Limited Şirket
Devir işlemi için earthquake ' le anlaşılmıştır..
24.02.2016
14:22 - kizilaslan mentioned oktaykzlky in post Adsense Butonu Aktif 4 Blog Satılık
adet mi 40 lira? oktaykzlky
31.01.2016
21:13 - oktaykzlky mentioned Drop in post Google ilk sayfaya 5 dakikada nasıl çıkılır?
...memiz mi gerekiyo ? Drop
17.01.2016
11:53 - oktaykzlky mentioned echo in post Bloglarımız en fazla kaç gün açık kalmalı
... dns resetler. echo off ipconfig /flush...
6.01.2016
22:24 - oktaykzlky mentioned WaDa in post Bloggera Adsense Eklemek Basit Çözüm
...sınız rica etsem.. WaDa
17.11.2015
22:50 - Tek1GetiR mentioned oktaykzlky in post Yayındayım / Mumru
oktaykzlky yı konuk ediyoz lah...
22.10.2015
00:35 - oktaykzlky mentioned severall in post Günlük 3-4 Dolar Gelirli Quiz Kanal
...0 ---------- Kanal severall hocama satılmıştır.....
9.09.2015
23:11 - oktaykzlky mentioned herzaman in post 100 tl herşey dahil web site.
...Bakabilir misiniz.. herzaman

Konu Tagleri

25.11.2015
22:37 - montecarlo tagged oktaykzlky in thread Profil Bilişim Tekeli
6.08.2015
20:26 - iwocan tagged oktaykzlky in thread Canli Tv Yayini Kayit Hizmeti Satis Konusu
13.03.2015
16:20 - KendiHalinde tagged oktaykzlky in thread [email protected]'in Butun Ytpara Ailesine Bir Mesaji Var...
13.01.2015
09:32 - yalan2211 tagged oktaykzlky in thread TurkceSound Organik Hitin Adresi
9.01.2015
15:57 - ZaferAsar tagged oktaykzlky in thread Musicnations Aralık Ayı Ödemeleri
2.12.2014
16:58 - saltjdk tagged oktaykzlky in thread 1 Yıllık VDS [Yilbasi Çekilişi]-[780TL değerinde]-[DabulyuHosting.Com]
5.11.2014
22:19 - OquzAlp tagged oktaykzlky in thread Oquzalp Galiba Birazcık Önde..
4.11.2014
01:31 - OquzAlp tagged oktaykzlky in thread Özgün'e İlk Adım..
14.09.2014
23:39 - HostingAdresi tagged oktaykzlky in thread Hosting Firmama ortak aramaktayım.
22.07.2014
20:21 - вєякαη tagged oktaykzlky in thread Tüylerim Diken Diken Oldu

Alıntılar

30.10.2018
23:23 - oktaykzlky quoted massarq in post canlı bahis oynayan arkadaşlar
bahis sitelerinden yüksek me...
12.09.2018
11:04 - oktaykzlky quoted Paraderen in post Sizce Bitcoin Alma Vakimi?
Bence bitcoin alma vakti değil...
14.08.2018
15:09 - oktaykzlky quoted youtub60 in post Güncel Döviz Kurları
Şuan yastık altında doları ol...
13.08.2018
02:33 - Hey quoted oktaykzlky in post Güncel Döviz Kurları
fatihbaz hocam bu arkadaş kendi...
02:30 - oktaykzlky quoted Hey in post Güncel Döviz Kurları
ülkedeki eğitim seviyemi...
10.08.2018
17:25 - oktaykzlky quoted JiTeM in post Güncel Döviz Kurları
1. Kardeşim sırf sen okuyu...
17:22 - JiTeM quoted oktaykzlky in post Güncel Döviz Kurları
Ya kardeşim sen ne anlatıyosun....
17:21 - mochaa quoted oktaykzlky in post Güncel Döviz Kurları
Ya kardeşim sen ne anlatıyosun....
17:10 - Eskişehirli quoted oktaykzlky in post Güncel Döviz Kurları
he şimdi ben yıllardır uygulana...
17:10 - se7v7en quoted oktaykzlky in post Güncel Döviz Kurları
edit------
17:06 - oktaykzlky quoted Eskişehirli in post Güncel Döviz Kurları
Bunun üzerine ne denebilir ki du...
17:05 - oktaykzlky quoted JiTeM in post Güncel Döviz Kurları
Kısaca abd elinden gelen t...
02:21 - Android Türkiyem quoted oktaykzlky in post Güncel Döviz Kurları
Kardeşim, aptal aptal politikal...
02:07 - oktaykzlky quoted dellvostro in post Güncel Döviz Kurları
Erdoğan: Onların doları varsa b...
01:55 - oktaykzlky quoted Android Türkiyem in post Güncel Döviz Kurları
Kıymetli arkadaşım. abd TÜRKİYEmize r...
6.08.2018
21:22 - Captain Price quoted oktaykzlky in post Güncel Döviz Kurları
Bir de Türk Lirası'na karşı değ...
21:18 - oktaykzlky quoted Captain Price in post Güncel Döviz Kurları
Dolar sadece TL karşısında değer k...
5.08.2018
03:47 - anomal quoted oktaykzlky in post Siz ne yapardınız? (tavsiye)
aynen hocam , prenslik zaten , ...
02:51 - oktaykzlky quoted anomal in post Siz ne yapardınız? (tavsiye)
O değilde merak edip baktım...
4.08.2018
23:10 - oktaykzlky quoted UMI in post Siz ne yapardınız? (tavsiye)
Çok boş ve gereksiz bir ...

Forum Saati: 03:45. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz Server Plus İnternet Sunucu Hizmetleri Tarafindan Host Edilmektedir.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker