YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  


Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu





Lydios Lydios isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Üye

Ziyaretçi Mesajları

2 Ziyaretçi Mesajından 1 ve 2 Arasındakiler Gösteriliyor.
  1. weberesice
    4.02.2016 15:03 - permalink
    weberesice
    Yok sen Steven yazmıştın da ben düzeltmek istedim
  2. weberesice
    29.01.2016 23:18 - permalink
    weberesice
    Yani?

Hakkımda

  • Lydios Hakkında
    Biyografi
    Youtuberlık Yolunda İlerliyoruz ...
    Nereden
    İstanbul
    Meslek
    Öğrenci

İstatistik

Mesaj adeti
Ziyaretçi Mesajları
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: Dün 21:26
  • Üyelik tarihi: 19.03.2015
  • Tavsiye Puanı: 2

İletişim Bilgileri

Mesajlaşma & Chat
Lydios kullanmasına anında bir mesajı yolla...
Web Sitesi
http://www.youtube.com/Lydios
Kişişel Sayfası
https://www.ytpara.com/30956/lydios.html

Etiketlenmeler

6.05.2018
16:37 - Lydios mentioned FurkanEmirce in post Yardım edene animasyon yapımını öğreteceğim
...i hatta instagramda FurkanEmirce adlı hesabına kadar ...
2.02.2018
22:31 - Lydios mentioned enesen4 in post Basit photoshop yaptırılacak
enesen4'e çok ucuz fiyatlara...
31.12.2017
21:47 - erola mentioned Lydios in post yılbaşı çekilişi yapmayı düşünüyorum ama
...ıcaklar ScReaM Lydios Genç Makinacı
7.12.2017
22:08 - Lydios mentioned enesen4 in post facebook tasarım yapılcak.
...en Tolgam <3 Edit: enesen4 abimi yönlendirdim ....
9.11.2017
12:16 - 0zkan mentioned Lydios in post Notebook Sorunu
Lydios kullanmıyorsanız ayn...
8.09.2017
23:03 - Lydios mentioned enesen4 in post logo tasarimi
tesekkurler enesen4 ' e mesaj atın mükem...
30.08.2017
02:46 - moneydad mentioned Lydios in post Foruma Özel İlk 100 Kişiye Ayakkabılar 49.90₺
...ıcılık durumumu var Lydios
28.06.2017
15:20 - Lydios mentioned arkurytv in post Foruma Özel İlk 100 Kişiye Ayakkabılar 49.90₺
arkurytv bayramdan önce cuma...
15.06.2017
13:18 - Lydios mentioned Economist in post İnstagram Hesabını Satıyorum ! Hediyeli
...m. Hediyesi Sayın Economist abimin eğer datalar ...
14.06.2017
20:58 - Lydios mentioned enesen4 in post Oruçluyken Spor Yapılır mı ?
...yetisyenlik okuyan enesen4 abimin cevaplarını b...
20.05.2017
16:54 - Lydios mentioned enesen4 in post İnternette 1080p Videoları Takılmadan İzlemek
...tro tasarımı için : enesen4 e teşekkür ederim h...
1.04.2017
19:04 - Lydios mentioned enesen4 in post Kilo Verme Maratonum Başladı
enesen4 aklıma sen geliyorsu...
12.02.2017
10:58 - Lydios mentioned enesen4 in post Doğru Kardiyo
...bu sekilde. Hatta enesen4 abim şahittir bu dur...
5.02.2017
15:45 - Lydios mentioned era in post WhyShy Videoları
... ediyorum sizleri. era
23.01.2017
22:26 - Lydios mentioned BilgiSehri in post Alaninda iyi özgün kanallar
BilgiSehri
19.12.2016
23:57 - dreamblack mentioned Lydios in post Bordobereli olmak !
Lydios sat ve sas komandola...
8.10.2016
20:19 - Lydios mentioned mm1650 in post Sehidimizin Emaneti'nin Kanali Lütfen Abone Olun
... bu paylaşımı yapan mm1650 Allah Razı Olsun ...
3.09.2016
12:46 - Lydios mentioned Web_Scripti in post Yeditepe Üniversitesi yönetim bilişim sistemleri?
...ediğim kişi efe abi Web_Scripti Yönetim bilişim s...
1.09.2016
21:22 - Lydios mentioned Web_Scripti in post Yazılımcılık ?
Web_Scripti üstad bekliyoruz eyv...

Konu Tagleri

19.04.2015
20:37 - Turk tagged Lydios in thread TextPlus+ Durduruldu HATASI

Alıntılar

18.01.2019
19:23 - bayburt16 quoted Lydios in post 10.000 İnstagram Türk Takipçi 25TL Garanti
ref var mı ref wildwood ho...
13:46 - Lydios quoted Viaccess in post İşte Üniversiteli Kartımsı Şey mi?
1000 nakit yatırırsan kartın ...
10.01.2019
22:19 - mrtlsatan quoted Lydios in post Aydaki İzler Astronotların Ayakkabı Tabanından Farklı Mı?
Bunun zaten yalan oldugunu ...
21:19 - JackkerL quoted Lydios in post Aydaki İzler Astronotların Ayakkabı Tabanından Farklı Mı?
Bunun zaten yalan oldugunu ...
20:49 - Lydios quoted WaDa in post Renault Captur mu - Toyota CH-R Hybrid mi?
İş yapmıyorum ve istanbul...
20:47 - WaDa quoted Lydios in post Renault Captur mu - Toyota CH-R Hybrid mi?
Ben çok anlamam ama (ehliye...
31.12.2018
22:34 - Lydios quoted ziya in post 2019 Piyango biletlerinize ne çıktı ?
3 bilete bir halt çıkmadı...
3.12.2018
22:34 - sasaleyte quoted Lydios in post Bu Nasıl Bir Web Sitesi?
onesignal Ücretli versiy...
21:34 - Lydios quoted sasaleyte in post Bu Nasıl Bir Web Sitesi?
Push mesajını hangi eklentiyle...
21:02 - Lydios quoted ermannn35 in post Bu Nasıl Bir Web Sitesi?
hayırlısı olsun hocam. Öncelik...
15:29 - Lydios quoted velixyz in post Bu Nasıl Bir Web Sitesi?
Öncelikle hayırlı olsun. Art...
28.11.2018
20:27 - ramob7 quoted Lydios in post Ehliyet Kursu Fiyatları Her Yıl Artıyor Mu?
Süreç nasıl işliyor hocam? ...
20:19 - Lydios quoted ramob7 in post Ehliyet Kursu Fiyatları Her Yıl Artıyor Mu?
Bir kaç ay önce 1000 TL idi...
26.10.2018
21:38 - Lydios quoted EaglePaw in post Sevmediniz Enes Batur Bakın ne yapmış
Elon Musk'ın uzaya araç gönde...
21:37 - Lydios quoted serhat67 in post Sevmediniz Enes Batur Bakın ne yapmış
Elon Musk'ın uzaya araç gönde...
20:28 - Eskişehirli quoted Lydios in post Part-Time İş Önerileri
hocam 10 makale yi kaç saat...
20:19 - Lydios quoted Eskişehirli in post Part-Time İş Önerileri
Kardeşim slm o kadar çok makale ...
24.10.2018
14:32 - Lydios quoted slayfer in post Part-Time İş Önerileri
ne okuyosan o meslekle ilgil...
21.10.2018
11:47 - Lydios quoted bigmans1 in post Part-Time İş Önerileri
Hocam A2 motor ehliyetiniz va...
18.10.2018
21:59 - bigmans1 quoted Lydios in post Part-Time İş Önerileri
İstanbulda yaşıyorum haftan...

Forum Saati: 07:23. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz Server Plus İnternet Sunucu Hizmetleri Tarafindan Host Edilmektedir.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker