YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  


Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu



kraliko kraliko isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Üye

İstatistik

Mesaj adeti
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: Bugün 03:47
  • Üyelik tarihi: 7.03.2018
  • Tavsiye Puanı: 2

Etiketlenmeler

10.12.2020
00:22 - kraliko mentioned Rewossky in post 1.6k aboneli pk açık kanalımı satıyorum
...lım değil mi hocam. Rewossky hocama teşekkürler.
2.03.2020
21:19 - kraliko mentioned sabantap in post Küçük Resimde Önizleme Kaldırmak
sabantap hocam öğrenebilir mi...
20.02.2020
17:47 - ibrahim92 mentioned kraliko in post Ytizlenim.com Ücretsiz 4000 Saat, Abone, İzlenim ve Daha Fazlası
...anmıyor zaten :D kraliko eyvallah hocam siste...
22.12.2019
12:00 - alandakar mentioned kraliko in post 1k aboneli kanal
kraliko satılmıştır ödeme y...
14.11.2019
00:11 - Disturbed mentioned kraliko in post Afrika ÇİNİN ÇİNLİ Nasıl Oluyor? ÖZEL VİDEO
...olabilir. Ek olarak kraliko kardeşimizin dediği ...
9.09.2019
10:00 - kraliko mentioned era in post Platin üyelik için teşekkürler
era mNote silver olmuşum...
17.08.2019
02:09 - kraliko mentioned Rewossky in post Satılık PK açık 13bin aboneli kanal (ödeme alındı)
... Pm attım Rewossky HOCAM sizitaklit etm...
5.06.2019
16:24 - cesur mentioned kraliko in post Tekrarlanan İçerik Para Kazanma Kapandı Acill Yardım?
kraliko Kanalınızdaki sessiz...
17.08.2018
20:03 - slarktr mentioned kraliko in post Youtube İzlenme Hizmeti(Ömür Boyu Garanti)
kraliko bu aralar sürekli gü...

Konu Tagleri

Alıntılar

14.01.2021
02:38 - berkribas quoted kraliko in post kanalların para kazanması açık mı değil mi anla yolu?
reklam çıkar kanalda hocam k...
11.01.2021
19:52 - kraliko quoted Alper38 in post 100.000 plaketi alan?
10 yıl sonrası da bir gün ge...
15:00 - Alper38 quoted kraliko in post 100.000 plaketi alan?
Bi 10 yıl sonra 100k olurum ...
14:58 - kraliko quoted forumtr in post 100.000 plaketi alan?
Bende 100k olmasını bekliyor...
10.01.2021
02:13 - kraliko quoted DaRuGa in post #Shorts
ben kanallarda her hangi sh...
01:58 - DaRuGa quoted kraliko in post #Shorts
hocam video yükle gibi short...
01:54 - kraliko quoted DaRuGa in post #Shorts
bu shorts olayı bütün kanal...
9.01.2021
22:18 - Kurabiyeci quoted kraliko in post #Shorts
telifli videolar veya bize a...
22:17 - kraliko quoted Kurabiyeci in post #Shorts
video yükle kısmına oto gelmesi...
31.12.2020
19:58 - kraliko quoted Alper38 in post Türkçe Özgünde Kazanç Nasıl
Arkadaşlar Türkçe özgünde ka...
26.12.2020
10:56 - Moonlife quoted kraliko in post Yeni kanalimda bana yardim edermisiniz.
:confused: kameraya geç ark...
03:40 - kraliko quoted jamut in post ..........
Cidden mi bir üstündeki po...
03:05 - jamut quoted kraliko in post ..........
üye olmayanlar olsun sağlam ...
21.12.2020
01:44 - kraliko quoted Javazbekk in post Animasyonumu 500k aboneli bir kanal yayınlamak istedi.
Valla öyle hocam ama tahminim ...
01:42 - kraliko quoted Hemedo in post 1 hesap 3 kanal sorun olur mu?
ayrı mail ve aynı adsenseye...
20.12.2020
21:46 - Hemedo quoted kraliko in post 1 hesap 3 kanal sorun olur mu?
ayrı maildi kapandı 4 yıl se...
03:42 - kraliko quoted bbthns in post Kanal konusu hk.
Kamera önünde olmadan da bi...
01:58 - kraliko quoted Hemedo in post 1 hesap 3 kanal sorun olur mu?
Sikinti yaratmaz. Ancak ...
11.12.2020
16:30 - kraliko quoted revios in post Türkçe İçerik 1000 İzlenme Gelir
yani 1000 türk izlenmesi 2 ...
15:25 - revios quoted kraliko in post Türkçe İçerik 1000 İzlenme Gelir
150k izlenmeye 50-70 dolar a...

Forum Saati: 21:40. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz serverplus.com.tr Tarafindan Host Edilmektedir. Kiralık Sunucu

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker