YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  


Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu



Cagdaser Cagdaser isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Üye

Ziyaretçi Mesajları

1 Ziyaretçi Mesajından 1 ve 1 Arasındakiler Gösteriliyor.
  1. Lord_Rety
    4.02.2015 16:22 - permalink
    Lord_Rety
    selam hocam bende antalyadanım skype : napcen_gari eklersen konuşuruz

Hakkımda

  • Cagdaser Hakkında
    Nereden
    Antalya

İstatistik

Mesaj adeti
Ziyaretçi Mesajları
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: Bugün 02:21
  • Üyelik tarihi: 20.02.2013
  • Tavsiye Puanı: 2

Etiketlenmeler

11.08.2018
03:08 - Katip mentioned Cagdaser in post Güncel Döviz Kurları
..., sakarya! keşke Cagdaser gibi bir kaç arkadaş...
00:41 - Alper38 mentioned Cagdaser in post Güncel Döviz Kurları
...ne zararı yokmuş. Cagdaser hocamın yazdığı yoru...
21.05.2018
16:23 - Cagdaser mentioned Triqalx in post Dolar / Euro Kuru [Sabit Konu]
Triqalx Abi alıntılayıp klav...
9.04.2018
00:34 - flyx mentioned Cagdaser in post IOS-Android Bitcoin ve Alt Coin Kar Zarar Hesaplama Uygulaması
...az647 RespectMe Cagdaser Serdar Özkan lo...
4.04.2018
19:22 - Cagdaser mentioned Elenia Pol in post Para Açığımı Nasıl Kapatabilirim?
Elenia Pol tam aksine satamayac...
3.04.2018
00:56 - mavera mentioned Cagdaser in post Silinen Verileri Getirme ?
Cagdaser kullanan biri olarak...
17.03.2018
23:38 - baskanorhan mentioned Cagdaser in post Video ortası rekleam(sarı çizgi) yok
...nde açılmıştı hocam Cagdaser konfucyusbesyus hoca...
15.03.2018
11:09 - Cagdaser mentioned karayaman in post Daha önce vergi dairesinden çağırılan oldu mu ?
karayaman hocam zaten tapuda b...
14.03.2018
01:55 - Cagdaser mentioned baskanorhan in post Video ortası rekleam(sarı çizgi) yok
baskanorhan partner bulamazsam v...
01:27 - Cagdaser mentioned konfucyusbesyus in post Video ortası rekleam(sarı çizgi) yok
...er bulmak lazım. konfucyusbesyus arkadaşımızda aynı s...
13.03.2018
23:32 - Cagdaser mentioned shiva2120 in post Çiftlik Bank'ın Cayır Cayır Bitcoin Madenciliği Yaptığını Gösteren Video!
shiva2120 senin dediklerin çok...
24.01.2018
19:45 - Cagdaser mentioned DMer in post Film Sitesi İçin Google Drive Kullanma
DMer Hocam en son bu bahi...
17.01.2018
12:06 - Cagdaser mentioned fatihbaz in post İnceleme İçin 1000 Abone ve 4000 Saat şartı.
...a ise söz yok =) fatihbaz hocamın dedigi gibi ...
9.01.2018
14:39 - Cagdaser mentioned TolgaDemo in post Binance Kapalı Üye ALIMIN bugunluk acık.
TolgaDemo ref link koymadık id...
01:07 - Cagdaser mentioned bleman0538 in post Binance Kapalı Üye ALIMIN bugunluk acık.
bleman0538 arkadaşın sorununu ...
8.01.2018
23:43 - Cagdaser mentioned bleman0538 in post Binance Kapalı Üye ALIMIN bugunluk acık.
bleman0538 Redditte sorunu bira...
23:28 - Cagdaser mentioned bleman0538 in post Binance Kapalı Üye ALIMIN bugunluk acık.
bleman0538 çerezlerini bi tamam...
23:15 - Cagdaser mentioned Elenia Pol in post Binance Kapalı Üye ALIMIN bugunluk acık.
...lıklı çalışıyor. Elenia Pol opera ya bak en sağl...
23:13 - Cagdaser mentioned bleman0538 in post Binance Kapalı Üye ALIMIN bugunluk acık.
... satmak yasak. bleman0538 hocam opera kullanın...

Konu Tagleri

26.08.2015
22:04 - Battal tagged Cagdaser in thread Telefon Doğrulamasına Takılmaya Başladım
9.01.2015
15:57 - ZaferAsar tagged Cagdaser in thread Musicnations Aralık Ayı Ödemeleri
2.12.2014
16:58 - saltjdk tagged Cagdaser in thread 1 Yıllık VDS [Yilbasi Çekilişi]-[780TL değerinde]-[DabulyuHosting.Com]
5.11.2014
22:19 - OquzAlp tagged Cagdaser in thread Oquzalp Galiba Birazcık Önde..
4.11.2014
01:31 - OquzAlp tagged Cagdaser in thread Özgün'e İlk Adım..
22.07.2014
20:21 - вєякαη tagged Cagdaser in thread Tüylerim Diken Diken Oldu
22.06.2014
03:57 - think tagged Cagdaser in thread Haxball cıları görelim

Alıntılar

11.08.2018
03:08 - Katip quoted Cagdaser in post Güncel Döviz Kurları
..., sakarya! keşke Cagdaser gibi bir kaç arkadaş...
00:39 - Alper38 quoted Cagdaser in post Güncel Döviz Kurları
yukarıda bi arkadaş dolar alm...
10.08.2018
23:11 - dellvostro quoted Cagdaser in post Güncel Döviz Kurları
yukarıda bi arkadaş dolar alm...
16:44 - NoEroin quoted Cagdaser in post Güncel Döviz Kurları
Ben çogu şeyi diger konuda pa...
29.06.2018
11:01 - Cagdaser quoted jeaner in post Hukiki yardım lütfen
Yalnız yapının birçok yediğ...
28.06.2018
11:43 - jeaner quoted Cagdaser in post Hukiki yardım lütfen
Mahkeme degil yerel belediye ...
11:27 - Cagdaser quoted jeaner in post Hukiki yardım lütfen
Kendimize ait bir 4 katlı b...
9.06.2018
04:21 - Cagdaser quoted ReferXchange in post Çıkmayan Kiracı Yardım
olayın öncesini sonrasını bilmiyo...
04:17 - Cagdaser quoted fatihbaz in post Çıkmayan Kiracı Yardım
olayın öncesini sonrasını bil...
8.06.2018
22:41 - fatihbaz quoted Cagdaser in post Çıkmayan Kiracı Yardım
Şu polise gidin diyenler nere...
20:41 - ssusar quoted Cagdaser in post Çıkmayan Kiracı Yardım
Şu polise gidin diyenler nere...
23.05.2018
19:38 - Cagdaser quoted Katip in post Dolar / Euro Kuru [Sabit Konu]
Herkes Faiz arttırmanın çö...
16:01 - Triqalx quoted Cagdaser in post Dolar / Euro Kuru [Sabit Konu]
İnsanlar ideolojilere saplanm...
03:38 - Cnpstf quoted Cagdaser in post Render İcin Pc Onerisi
Ben hem monster hem mac kulla...
01:13 - Cagdaser quoted NoEroin in post KKTC Farklı Para Birimine Geçiş Gündemde
Tamam zaten onlar bilindik ş...
01:01 - NoEroin quoted Cagdaser in post KKTC Farklı Para Birimine Geçiş Gündemde
orada durum şöyle ev kiralıyo...
00:57 - Cagdaser quoted NoEroin in post KKTC Farklı Para Birimine Geçiş Gündemde
Adama sormazlarmı hangi ülke...
16.05.2018
13:36 - Triqalx quoted Cagdaser in post Dolar / Euro Kuru [Sabit Konu]
Aynen abi birde TCMB Başkanın...
13:31 - Cagdaser quoted Triqalx in post Dolar / Euro Kuru [Sabit Konu]
Merkez bankası dolar salıyor...
13:26 - Triqalx quoted Cagdaser in post Dolar / Euro Kuru [Sabit Konu]
Şimdilik sözlü müdahele geldi...

Forum Saati: 18:17. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz Server Plus İnternet Sunucu Hizmetleri Tarafindan Host Edilmektedir.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker