YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  


Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu > Google Adsense - Genel > Adsense Ban



User Tag List

Like Tree8Beğeni

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Okunmamış 24.06.2021, 12:20
aokancelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 17.03.2014
Nereden: Gaziantep
Yaş: 28
Mesajlar: 790
Etiketlendi : 39 Yazıda
Etiketlendi: 3 Başlıkda
Angry geçersiz tıktan Uk adsense gitti

Sa arkadaşlar başka forumlardada denk geldim bugün baya bi geçersiz tıktan giden adsenseler olmuş sabah uyandığıma pişman oldum benimde en ufak bot izlenme abone vs olmayan düzenli geliri olan kanalın adsensesi geçersiz tıktan kapanmış olan kanala oldu allahtan son ödemeyi almıştık 2 gün önce tek tesellim o oldu aynı şekilde bugün sorun yaşayan oldumu acaba ?
Alıntı ile Cevapla
Reklamlar
  #2  
Okunmamış 24.06.2021, 12:40
Üye
 
Üyelik tarihi: 19.07.2020
Mesajlar: 6
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Aynı sorunu ben de yaşadım. Bugün geçersiz tıktan kapanmış. Herhangi bi bot vs kullanmadım. İtirazda bulundum ama hesapta herhangi bi kısıtlama yoktur diye cevap geldi. Bilmiyorum, umarım düzelir.
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Okunmamış 24.06.2021, 12:41
suat37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 13.01.2015
Yaş: 37
Mesajlar: 1,016
Etiketlendi : 24 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Aynı durum bende de var. Hatta kullanmadığım bir adsenseydi
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Okunmamış 24.06.2021, 12:45
revios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 22.07.2016
Nereden: nereye
Mesajlar: 2,646
Etiketlendi : 46 Yazıda
Etiketlendi: 1 Başlıkda
Standart

Hiç kullanmadığım adsense geçersiz etkinlikten gitmiş.. adsense önemsizde içindeki kanalda kapandı. Bunun bir çözümü var mı adsenseyi degistirmenin, kanalı kurtarmanın.
Alıntı ile Cevapla
  #5  
Okunmamış 24.06.2021, 12:46
Üye
 
Üyelik tarihi: 19.07.2020
Mesajlar: 6
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
aokancelik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Sa arkadaşlar başka forumlardada denk geldim bugün baya bi geçersiz tıktan giden adsenseler olmuş sabah uyandığıma pişman oldum benimde en ufak bot izlenme abone vs olmayan düzenli geliri olan kanalın adsensesi geçersiz tıktan kapanmış olan kanala oldu allahtan son ödemeyi almıştık 2 gün önce tek tesellim o oldu aynı şekilde bugün sorun yaşayan oldumu acaba ?
Pini nerden temin etmiştiniz hocam?
Alıntı ile Cevapla
  #6  
Okunmamış 24.06.2021, 12:47
aokancelik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 17.03.2014
Nereden: Gaziantep
Yaş: 28
Mesajlar: 790
Etiketlendi : 39 Yazıda
Etiketlendi: 3 Başlıkda
Standart

Alıntı:
onehitwonder Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Pini nerden temin etmiştiniz hocam?
hocam yurtdışında bi arkadaş yardımcı oluyordu ama başka adsenselerde vardı onlarda bi sıkıntı yoktur sadece gelir getiren en sağlam hesabım gitti
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Okunmamış 24.06.2021, 12:55
Üye
 
Üyelik tarihi: 13.09.2019
Mesajlar: 345
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

En iyisi TR adsense
Yurtdısında hep aynı adreste gözüken adsense doğrulamalarını google botları anlayıp direkt ban atıyorlar
Alıntı ile Cevapla
  #8  
Okunmamış 24.06.2021, 13:32
Üye
 
Üyelik tarihi: 20.07.2019
Mesajlar: 190
Etiketlendi : 6 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Aynen gecersiz trafik ingiliz adsense kapandi bagli kanal da hic oldu
Alıntı ile Cevapla
  #9  
Okunmamış 24.06.2021, 18:30
Üye
 
Üyelik tarihi: 29.01.2016
Mesajlar: 5,014
Etiketlendi : 97 Yazıda
Etiketlendi: 2 Başlıkda
Captain Price isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

Genel bir kıyım olmuş. Bu konu r-10da çokça konuşulmaya devam ediyor

https://bit.ly/3d8kByu

Konu Captain Price tarafından (24.06.2021 Saat 18:38 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
  #10  
Okunmamış 24.06.2021, 21:52
fatihbaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Süper Moderatör
 
Üyelik tarihi: 12.05.2013
Nereden: Elbistan/K.Maraş
Yaş: 36
Mesajlar: 9,723
Etiketlendi : 1462 Yazıda
Etiketlendi: 17 Başlıkda
fatihbaz isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

benimde giden bi hesap vardı bu sabah,demekki genel kıyımmış.ilginç...ytden çevirme,web adsense idi benimki.yt kanalı boş,zaten baglıda degildi onay işi çıktıktan sonra webe çevirmiştim.içinde 1 tane site vardı,en az 8 aydır ne siteye ugradım ne girip adsense hesabına baktım.sabah mail gelmiş sahte tıklamadan gitti diye....
Alıntı ile Cevapla
Cevapla




Şu an bu konuyu okuyan kişi sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Saati: 22:59. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz serverplus.com.tr Tarafindan Host Edilmektedir. Kiralık Sunucu

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker