YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  

Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu > (Off) - Konu Dışı > Bitcoin

User Tag List

Like Tree151Beğeni

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
  #231  
Okunmamış 4.01.2018, 01:45
tarıkturan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 21.10.2013
Nereden: istanbul
Yaş: 23
Mesajlar: 2,094
Etiketlendi : 24 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
tarıkturan34 - MSN üzeri Mesaj gönder tarıkturan34 isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

hocam ben piyasada kararlılığını ve sürekliliğini sürdüren tüm coinlerin eninde sonunda artcağına inaniyorum geleceğin olayı sanal para olcak bence
reddcoin
xvg
riiple
bunlar baya değerlencek bence
alım satımı ve hacmi çok olanlara yatırım yapmak lazım xvgde patladı ben alıp atamıyom yüklü giremıyorum cünkü etc mesela 24$den aldım 2gün önce şuan 34$i görmüş
bu sekilde al sat yapıp yükselip daha fazla kar marjı sağlamam lazım
Alıntı ile Cevapla
  #232  
Okunmamış 4.01.2018, 09:31
flypow3r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 21.01.2014
Nereden: İstanbul
Yaş: 25
Mesajlar: 5,084
Etiketlendi : 77 Yazıda
Etiketlendi: 5 Başlıkda
Standart

Olmaz dediğiniz ne varsa oldu be ripple 4 e koşuyor cex.io da.
Ben nabtım 1 de girdim 1.20 de çıktım.
Alıntı ile Cevapla
  #233  
Okunmamış 4.01.2018, 09:39
Üye
 
Üyelik tarihi: 14.11.2014
Mesajlar: 1,193
Etiketlendi : 29 Yazıda
Etiketlendi: 3 Başlıkda
Standart

verge pump yiyore diyorlar
Alıntı ile Cevapla
  #234  
Okunmamış 4.01.2018, 09:57
dmsezgin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 11.08.2016
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 141
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Arkadaşlar litecoinde yaklasik 200 usd zararim var 1 ayda. Ripple surekli artti bu zarar döneminde. Sizce rippleye geçmek dogru bir hateketmi olur? Tecrubeli arkadaslar fikir verirse sevinirim.
TolgaDemo bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #235  
Okunmamış 4.01.2018, 09:58
TolgaDemo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 5.03.2015
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 2,848
Etiketlendi : 58 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
TolgaDemo isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

Alıntı:
dmsezgin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaşlar litecoinde yaklasik 200 usd zararim var 1 ayda. Ripple surekli artti bu zarar döneminde. Sizce rippleye geçmek dogru bir hateketmi olur? Tecrubeli arkadaslar fikir verirse sevinirim.
İOTADA AYNI DURUMDA :d HOCAM BEKLİYORUZ HALA AZ Bİ YUKSELME GORUYUM HEMEN CIKARICAM ELİMDEN BOYLE NALET Bİ COİN GORMEDIM BENDE :d
dmsezgin bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #236  
Okunmamış 4.01.2018, 11:41
dmsezgin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 11.08.2016
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 141
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Evet arkadaşlar rippleye geçmeye karar verdim. Ripplede olanlar kaçsın nasıl bir gudubet şansım olduğunu görebilirsiniz birazdan
Alıntı ile Cevapla
  #237  
Okunmamış 4.01.2018, 11:43
aliq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 16.04.2013
Nereden: Aydın
Yaş: 29
Mesajlar: 1,898
Etiketlendi : 26 Yazıda
Etiketlendi: 6 Başlıkda
Standart

Alıntı:
dmsezgin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Evet arkadaşlar rippleye geçmeye karar verdim. Ripplede olanlar kaçsın nasıl bir gudubet şansım olduğunu görebilirsiniz birazdan
iotaya sen mi girdin yoksa bunun bu kadar düşmesinin sebebi sen misin
dmsezgin bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #238  
Okunmamış 4.01.2018, 11:45
ByHergeLe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 17.11.2015
Nereden: Antalya
Yaş: 25
Mesajlar: 2,117
Etiketlendi : 65 Yazıda
Etiketlendi: 1 Başlıkda
ByHergeLe - MSN üzeri Mesaj gönder ByHergeLe isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

Zamanında birinin yorumuyla 20centten bin liralık yatırım yapmıştım rippleye. 17ye katlanmış bu para öneren kişi beni bulsun ona benden bi çayyy
bayburt16 bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #239  
Okunmamış 4.01.2018, 11:53
dmsezgin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 11.08.2016
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 141
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
aliq Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
iotaya sen mi girdin yoksa bunun bu kadar düşmesinin sebebi sen misin
Yok o ben değilim ben litecoini batırdım
Alıntı ile Cevapla
  #240  
Okunmamış 4.01.2018, 12:01
lordxlaguna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 1.07.2014
Yaş: 21
Mesajlar: 1,720
Etiketlendi : 35 Yazıda
Etiketlendi: 3 Başlıkda
Standart

Alıntı:
ByHergeLe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Zamanında birinin yorumuyla 20centten bin liralık yatırım yapmıştım rippleye. 17ye katlanmış bu para öneren kişi beni bulsun ona benden bi çayyy
adam size 17 kat kazandırmış çay mı sadece yapmayın hocam
ByHergeLe bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
Cevapla




Şu an bu konuyu okuyan kişi sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Saati: 06:41. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz Server Plus İnternet Sunucu Hizmetleri Tarafindan Host Edilmektedir.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker