YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  

Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu > Youtube Kazanç Hakkında Soru Ve Sorunlarınız > İlk Kazancınız

User Tag List

Like Tree8Beğeni

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Okunmamış 29.08.2017, 22:14
Yasaklanmış
 
Üyelik tarihi: 25.04.2017
Mesajlar: 162
Etiketlendi : 1 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart İlk kazancım

Merhabalar , Nasıl başlasam bilemiyorum belki beni farklı bir forumdan tanıyorsunuzdur belki tanımıyorsunuzdur .

Anlatacaklarım zaten o kadar uzun değil kısa sürede kanalımı geliştirerek yaklaşık 1800 tl (kazanç belirtmek yasak mı bilmiyorum) yaklaşık 5 aylık bir sürede bu kazanca ulaştım .

İlk başladığım ayda izlenim hiç yok denecek kadar az idi . Tabii bu durum her insanın canını sıkacağı gibi benim de canımı sıkmıştı tabii o zamanlar kendi yaptığım 20-30 tane 3d animasyon videoları vardı ama izlenmiyordu en çok izleneni 9 bindi fakat bu size fazla gelmesin çünkü ilk öylesine yaptığım animasyonum idi taa 8 ay önce öylesine attığım animasyonumdu . Zaten diğer videolarım max 80-90 izleniyordu . İşte yeni bir kategori veya yeni bir tür şey aramaya başladım daha öncede arayıp lazım olursa kullanırım diyeceğim yöntemim vardı o yönteme başvurdum işte ilk gün 200 izlendi diğer videolara göre çok düşüktü yani benzer videolara göre sonra aradan 1 gece geçti sabah saat 8 okula gideceğim filan telefondan bakayım dedim ve şaşkınlık yaşamama sebep olan bir şey oldu o 1 gece önce attığım videom 15k izlenmişti ve abone sayım 86'dan 200'e yükselmişti . Baktım bu tutuyor 1 haftada yaklaşık 40 video attım(evet spama giriyor) ve abone sayımı böyle yaparak 1 ayda 2.5k 'ya kadar ulaştırdım . Sonra ilk başlarda attığım yani 1 haftada attığım 40 videonun acısını youtube bir gecede otomatik olarak saat tam 00:00'da kanalımı kapattı zaten bunu öğrendiğimde saat sabahın 6:58'i filandı işte kanalımı nasıl geliştirdiğimi hiçbir şekilde hile kullanmadığımı her videom için izinler aldığımı belirttim ve yaklaşık 11 dakika sonra kanalım tekrar aktif edildi . Yani kapandığını öğrenmemle açılmasını öğrenmem sadece 15 dakika sürdü . (Formu 4 dakikada doldurdum) İşte taa haziranın 20'sine kadar kanalı geliştirdim kanalım yaklaşık 8.000 aboneye ulaştı . Aynı gün kanalım hizmet şartlarından feshedildi.(Kendi hatam yüzünden) Sonra hani böyle bir akrabanız ölür de 1-2 hafta normal yaşayamazsınız ya işte bana da öyle oldu yaklaşık 10 gün hiç geri dönmeyi düşünmedim sonradan yedekte duran 200 aboneli kanalım bir anda ne hikmetse patladı bende daha önce başıma geldi şimdide geldi kendime dedim bu son şansın bu şansı değerlendir diye falan işte . O hafta yani temmuzun başı yaklaşık günde iki yada üç defa olmak üzere 15 video yükledim o videolardan iyi bir geri dönüş sağladım . Şimdi ise yedi bin abone olmama çok az bir rakam kaldı hedefim 10.000 abone Allahıma şükürler olsun tekrar eski kanalın hitini yakaladım hatta son 1 haftadır eski kanaldaki 48 saatlik rekorumu geçerek 48 saatte 160k izlenime ulaştım . Bugün de ilk kanalımdan kalan kazancım adsense hesabımı kimlikle doğruladıktan sonra ödendi yarın gelecek muhtemelen konu başında kazancımı belirttim ama buraya kadar okuyanlara teşekkür etmek istiyorum bu arada konuya cevap verirseniz sevinirim hem benle konuşmuş olursunuz hemde ben sizin hikayenizi dinlerim önerilerde bulunmaya çalışırım vs.

Hayırlı forumlar.
Alıntı ile Cevapla
Reklamlar
  #2  
Okunmamış 29.08.2017, 22:19
Üye
 
Üyelik tarihi: 2.01.2014
Yaş: 37
Mesajlar: 195
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

başarılar dilerim ben yt yi bıraktım ama özgün çalışma yapmak için halen beklemekteyim ne hikmetse bi türlü başlayamadım.
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Okunmamış 29.08.2017, 22:20
Yasaklanmış
 
Üyelik tarihi: 25.04.2017
Mesajlar: 162
Etiketlendi : 1 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
tekinn ben Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
başarılar dilerim ben yt yi bıraktım ama özgün çalışma yapmak için halen beklemekteyim ne hikmetse bi türlü başlayamadım.
böyle uygun anı kollamak gerekiyor genelde bir anda insanların dikkatini çekmek gerekebiliyor benim kanalım yarı özgün ama şükür ilk kazancım kesinleşti eylül'de muhtemelen 500-800 arası para gelecek orasını tam bilmiyorum hayırlısıyla daha da gelişeceğim.
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Okunmamış 29.08.2017, 22:34
Üye
 
Üyelik tarihi: 3.02.2016
Mesajlar: 1,042
Etiketlendi : 9 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Eeee youtube kapatmazsa kanalları nice kanallarımız olur böyle... Bir başladımı kapatmaya anında sıfırlanıyor piyasa... Bol kazançlar...
Alıntı ile Cevapla
  #5  
Okunmamış 29.08.2017, 22:38
Yasaklanmış
 
Üyelik tarihi: 25.04.2017
Mesajlar: 162
Etiketlendi : 1 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
whitedevil1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Eeee youtube kapatmazsa kanalları nice kanallarımız olur böyle... Bir başladımı kapatmaya anında sıfırlanıyor piyasa... Bol kazançlar...
Sağolun hocam darısı sizlerin başına
Alıntı ile Cevapla
  #6  
Okunmamış 29.08.2017, 22:45
lordxlaguna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 1.07.2014
Yaş: 20
Mesajlar: 1,468
Etiketlendi : 31 Yazıda
Etiketlendi: 3 Başlıkda
Standart

Başarılar dilerim hocam
Yarın yatarmı sizce bende ödeme bekliyorum yarın resmi tatil
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Okunmamış 29.08.2017, 22:48
Yasaklanmış
 
Üyelik tarihi: 25.04.2017
Mesajlar: 162
Etiketlendi : 1 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
lordxlaguna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Başarılar dilerim hocam
Yarın yatarmı sizce bende ödeme bekliyorum yarın resmi tatil
bankalar kabul ederse yatar herhalde
Alıntı ile Cevapla
  #8  
Okunmamış 29.08.2017, 22:51
sekoman17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 5.12.2015
Nereden: Antalya
Yaş: 28
Mesajlar: 273
Etiketlendi : 1 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
sekoman17 isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

Kendi özgün içeriğimi üretmek istiyorum, bunun için yeterli bilgi, yaratıcılık ve deneyimim var açıkcası ama şu işe başladığımdan bu yana aynı spam içerikteyim... Özgün cidden çok zaman yiyor, 2 kanal, basit uğraş spam günlük 4 hane dolar kazandırdığından kopamıyorum bir türlü
lordxlaguna bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #9  
Okunmamış 29.08.2017, 22:54
Yasaklanmış
 
Üyelik tarihi: 25.04.2017
Mesajlar: 162
Etiketlendi : 1 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
sekoman17 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kendi özgün içeriğimi üretmek istiyorum, bunun için yeterli bilgi, yaratıcılık ve deneyimim var açıkcası ama şu işe başladığımdan bu yana aynı spam içerikteyim... Özgün cidden çok zaman yiyor, 2 kanal, basit uğraş spam günlük 4 hane dolar kazandırdığından kopamıyorum bir türlü
sizinki uçuk gibi
Alıntı ile Cevapla
  #10  
Okunmamış 29.08.2017, 22:59
sekoman17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 5.12.2015
Nereden: Antalya
Yaş: 28
Mesajlar: 273
Etiketlendi : 1 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
sekoman17 isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

Alıntı:
NWNA-Animater Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
sizinki uçuk gibi
Tek bir içerik, kapatıln yüzlerce kanal, yediğim yüzlerce telif (sahteleri saymıyorum bile) uğraştığım kişiler, öldürdüğüm tonla zaman, çalışmak zorunda olup, uyku saatimden vermem, youtube un sürekli değişip işimizi zorlaştırması gibi aştığım çoğu şey var. 2 yılın sonunda bu aşamaya 2-3 ay önce gelebildim
WaDa bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
Cevapla




Şu an bu konuyu okuyan kişi sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Saati: 21:20. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz Server Plus İnternet Sunucu Hizmetleri Tarafindan Host Edilmektedir.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker