YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  


Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu > (Off) - Konu Dışı > Konu Dışı




User Tag List

Like Tree16Beğeni

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Okunmamış 18.07.2018, 02:08
Üye
 
Üyelik tarihi: 19.04.2015
Mesajlar: 101
Etiketlendi : 2 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart Beyinfırtınası Mağdurları Konuya Toplanabilirmiyiz Birlik Olmak İçin

Öncelikle ricam bu kişiyle herhangi bir irtibatı ve bilgisi olmayanların yazmaması sadece öneri vb. amaçlı yazılabilir.

Bu konun amacı bu kişiden dolandırılanlar(bende dahil) birlik olup bu kişiye yasal olarak gerekli cezayı verdirtmek bir kaç kişi tek başına denemiş fakat sonuç alamamış ve bu kişiden bayada mağdur varmış bu yüzden hep beraber olmak için bu konuyu açtım.Çünkü bizzat bu kişiyle uğraşıcam sadece bu kişiden mağdur olanlar beraber hakkımızı arayalım emin olun birlikte sonuç çıkacaktır ve bu kişiye dur denilmedikten sonra bu şekilde devam edicektir.

Aylar sonra hala devam ediyorsa yinede devam edicektir çünkü o kadar rahatki kimse hiç uğraşmamış aşağıdaki konuşmalardan analrsınız az çok.

İletişim;PM veya Skype;yasinsir11 mail;[email protected]

Konu Hakkında Bilgi;

@beyinfırtınası adlı kullanıcı yaklaşık 4-5 ay önce kanal satıyorum diyip ödemeyi aldıktan sonra boş kanal ve eğitim seti gibi benzer şeyler verme şeklinden dolayı bende (yeni) olmak üzere dolandırdığından forumdan uzaklaştırıldı.

Kişi hakkında açılan bulabildiğim şikayet konuları;

https://www.ytpara.com/sikayetim-var...ayetciyim.html

https://www.ytpara.com/sikayetim-var...diricilik.html


Ve bende bu kişiyle bir kaç ay önce kanal için anlaşma yapıldı aylık 700 kazandırıyor dedi siz para bulana kadar artarsa fiyatta artar dedi tamam anlaştık parayı buldum konuştuk ettik analitycs vs. attı konuştuk filan kanal alımı için anlaşıldı ve özelliklede kanal alışverişimiz belli olsun diye işte şu zaman kadar alırsam kaznçar adsemseme yansırmı vs. gibi sorular soruldu ve anlaşıldı ödeme(2500 tl) yapıldı ve kendiside dedi yanında eğitim setide vericem dedi anlaştık.

Biraz bekletti işte gmaile bağlı sitelerim var vs. gibinsdne bekledim sonra geldi boş kanal ve eğitim seti kanal daha tel onayı bile yok gerisini siz düşünün.Sonraıs ise malum yok biz öyle anlaşmadık vs. vs. diyip bir çok kişiyi bu şekilde dolandırmaktadır.














Konuşma sona doğru benim ağır konuşamalrıdma geçiyor çünkü o an kan beynime sıçradı askere gitmeden yatırım amaçlı ayırmıştım o parayı umrumdada değil savunma oalrak yapabilecğei tek şey bu olur.

Bütün mağdurları bekliyorum.

Konu yasinsir tarafından (18.07.2018 Saat 12:54 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
Reklamlar
  #2  
Okunmamış 18.07.2018, 03:59
Üye
 
Üyelik tarihi: 4.08.2016
Mesajlar: 32
Etiketlendi : 7 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Selam bizim konumuzdan banlanmıştı banlandıktan sonra da böyle şeyleri yapması demek ki alın terinden çok daha kolay para kazandırıyor. verdiği bilgiler ücretsiz olarak forumda zaten var. Buna rağmen bunları eğitim diye satıp üstüne bir paralı kanal diye satıp tekrar tekrar dolandırması herhalde alın terinden çok daha kolay geliyor ve yasal olarak bir şeyler yapılmasını gerektiriyor. Bunun için gerekli bir şey varsa yaparım bunun dışında bu tür mağdurlar lütfen biraz zahmet edip uğraşın bahanelere sığınmadan sadece kendiniz için değil toplum için de gerekli bir adım atın bir şeylerin gelişmesi için. Ben savcılığa verdim. Dosyayı sorgulattığımda bir şey yoktu. Şimdi gidip tekrar soracağım. İşveren işçisinin hakkını yer ürün satan küçük esnaf vatandaşın hakkını yer insanların parasını almak isteyen özel sektör insanın hakkını yer. bu tür caydırıcı cezalar gelişmezse sonuç çiftlik bank gibi olaylar ile son buluyor. Bana dokunmaz demeyin size dokunmazsa çocuğunuza dokunacaktır. Kusura bakmayın çok doluyum.
chatmece, yasinsir, nikon ve 1 kişi bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Okunmamış 18.07.2018, 04:06
Üye
 
Üyelik tarihi: 19.04.2015
Mesajlar: 101
Etiketlendi : 2 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
mehmet.mania Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Selam bizim konumuzdan banlanmıştı banlandıktan sonra da böyle şeyleri yapması demek ki alın terinden çok daha kolay para kazandırıyor. verdiği bilgiler ücretsiz olarak forumda zaten var. Buna rağmen bunları eğitim diye satıp üstüne bir paralı kanal diye satıp tekrar tekrar dolandırması herhalde alın terinden çok daha kolay geliyor ve yasal olarak bir şeyler yapılmasını gerektiriyor. Bunun için gerekli bir şey varsa yaparım bunun dışında bu tür mağdurlar lütfen biraz zahmet edip uğraşın bahanelere sığınmadan sadece kendiniz için değil toplum için de gerekli bir adım atın bir şeylerin gelişmesi için. Ben savcılığa verdim. Dosyayı sorgulattığımda bir şey yoktu. Şimdi gidip tekrar soracağım. İşveren işçisinin hakkını yer ürün satan küçük esnaf vatandaşın hakkını yer insanların parasını almak isteyen özel sektör insanın hakkını yer. bu tür caydırıcı cezalar gelişmezse sonuç çiftlik bank gibi olaylar ile son buluyor. Bana dokunmaz demeyin size dokunmazsa çocuğunuza dokunacaktır. Kusura bakmayın çok doluyum.
Sanırım son olarak bana oldu olan fakat bu işin peşi bırakılmıck hocam dediğiniz gibi bugün siz ben yarın başkası önü kesilmeden arkası gelicek o yüzden saolun hakkımızı arıcaz hocam merak etmeyin
mehmet.mania bunu beğendi.

Konu yasinsir tarafından (18.07.2018 Saat 04:11 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Okunmamış 18.07.2018, 04:16
Üye
 
Üyelik tarihi: 4.08.2016
Mesajlar: 32
Etiketlendi : 7 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Aynen hocam @beyinfirtinasi isimli şahıs banlandıktan sonra en azından başkalarına olmaz diye sevindik ancak görüyorum ki olaylar devam ediyor. Bu şahıstan hala video vs alanlar dikkat etsinler
yasinsir bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #5  
Okunmamış 18.07.2018, 04:19
Üye
 
Üyelik tarihi: 19.04.2015
Mesajlar: 101
Etiketlendi : 2 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
mehmet.mania Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Aynen hocam @beyinfirtinasi isimli şahıs banlandıktan sonra en azından başkalarına olmaz diye sevindik ancak görüyorum ki olaylar devam ediyor. Bu şahıstan hala video vs alanlar dikkat etsinler
Hele bi birlik olalım hocam yeterince bir aray gelelim haklarımızı alalım veya bizden aldıklarının cezasını çeksin zaten ondan sonra böyle bişi yapma şansı olmaz zaten
mehmet.mania bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #6  
Okunmamış 18.07.2018, 08:08
qwerty06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Platin Üye
 
Üyelik tarihi: 22.10.2013
Nereden: United States Califo
Yaş: 31
Mesajlar: 1,833
Etiketlendi : 175 Yazıda
Etiketlendi: 6 Başlıkda
Standart

@yasinsir Küfürlü resimler editlendi.Gerekli düzenlemeyi yapıp eklersiniz.
yasinsir bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Okunmamış 18.07.2018, 13:21
Üye
 
Üyelik tarihi: 19.04.2015
Mesajlar: 101
Etiketlendi : 2 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
qwerty06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@yasinsir Küfürlü resimler editlendi.Gerekli düzenlemeyi yapıp eklersiniz.
Gerekli Yerler Gizlenerek tekrar eklenmiştir.
qwerty06 bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #8  
Okunmamış 19.07.2018, 01:39
Üye
 
Üyelik tarihi: 19.04.2015
Mesajlar: 101
Etiketlendi : 2 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Mağdurları bekliyoruz arkadaşlar ortalama bu konu 1 hafta kadar kalıcak ve sonda kaç kişi olursak birlikte hepimizin kanıtlarıyla şikayet oluşturulucaktır.
Alıntı ile Cevapla
  #9  
Okunmamış 19.07.2018, 18:29
tahir055 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 30.11.2014
Yaş: 24
Mesajlar: 1,307
Etiketlendi : 34 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
tahir055 isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

Ayni seyi bize yapmisti toplanip sikayet edebilirsiniz ben tr den gidecegim den dolayi bir sey yapamiyorum bizim gibi magdur olanlar toplanip sikayet edebilir.
yasinsir bunu beğendi.

Konu tahir055 tarafından (20.07.2018 Saat 00:31 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
  #10  
Okunmamış 19.07.2018, 19:24
Üye
 
Üyelik tarihi: 3.03.2018
Nereden: İzmir
Mesajlar: 633
Etiketlendi : 14 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
tahir055 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ayni seyi bize yapmisti @mehmet.mania etiketliyorum arkadasi da toplanip sikayet edebilirsiniz ben tr den gidecegim den dolayi bir sey yapamiyorum bizim gibi magdur olanlar toplanip sikayet edebilir.
Böyle birşey varsa bu adam neden hala forumda?
@mehmet.mania @mNote
Alıntı ile Cevapla
Cevapla




Şu an bu konuyu okuyan kişi sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Saati: 04:50. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz serverplus.com.tr Tarafindan Host Edilmektedir. Kiralık Sunucu

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker