YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  


Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu > (Off) - Konu Dışı > Konu Dışı



User Tag List

Like Tree703Beğeni

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
  #21  
Okunmamış 6.11.2018, 17:31
Üye
 
Üyelik tarihi: 6.07.2014
Mesajlar: 123
Etiketlendi : 7 Yazıda
Etiketlendi: 1 Başlıkda
Standart

Alıntı:
MartinD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Anladım, kanalın türkce trafik mi cekiyor ?
Yok hocam yüzde 2 - 3 ü geçmez Türk izlenmeler.
Alıntı ile Cevapla
  #22  
Okunmamış 6.11.2018, 17:34
Üye
 
Üyelik tarihi: 15.03.2016
Mesajlar: 232
Etiketlendi : 3 Yazıda
Etiketlendi: 1 Başlıkda
Standart

gereksiz mesaj.

Konu MartinD tarafından (10.05.2020 Saat 17:56 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
  #23  
Okunmamış 6.11.2018, 17:41
Üye
 
Üyelik tarihi: 15.03.2016
Mesajlar: 232
Etiketlendi : 3 Yazıda
Etiketlendi: 1 Başlıkda
Standart

gereksiz mesaj.

Konu MartinD tarafından (10.05.2020 Saat 17:56 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
  #24  
Okunmamış 6.11.2018, 17:58
Üye
 
Üyelik tarihi: 6.07.2014
Mesajlar: 123
Etiketlendi : 7 Yazıda
Etiketlendi: 1 Başlıkda
Standart

Arkadaşlar değerli görüşleriniz için teşekkür ederim. Maliyeden kaçış olmaz. Yarın gidip konuyu görüşecez. Kesin bilgiler neyse ona göre yazarım.

---------- Spam Engelliyici 14:58 ---------- Önceki Mesaj 14:51 ----------

Bu arada tek youtube çalıştığım için yt vergi yazdım. Aslında Adsense Vergi diye başlık atmam gerekiyordu. Kusura bakmayın..
lordxlaguna bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #25  
Okunmamış 6.11.2018, 18:01
Üye
 
Üyelik tarihi: 7.08.2018
Mesajlar: 365
Etiketlendi : 3 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Arkadaş ödeyelim ödeyelim devlete vergimizi de. Fakat bizi en başında bilgilendirsinler 2014 senesi için 2018 de çağırmasınlar. O parayı aldım kullandım harcadım yedim belki. Yani bir insanın başını belirsizlikler yakar. Vergi çıkacak mı çıkmayacak mı diye düşündürmesinler adamı.
Pagara bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #26  
Okunmamış 6.11.2018, 18:04
AH***** KO*****
Üye
 
Üyelik tarihi: 30.09.2015
Mesajlar: 7,624
Etiketlendi : 81 Yazıda
Etiketlendi: 2 Başlıkda
Standart

Alıntı:
Eskişehirli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaş ödeyelim ödeyelim devlete vergimizi de. Fakat bizi en başında bilgilendirsinler 2014 senesi için 2018 de çağırmasınlar. O parayı aldım kullandım harcadım yedim belki. Yani bir insanın başını belirsizlikler yakar. Vergi çıkacak mı çıkmayacak mı diye düşündürmesinler adamı.
aynn kardeşim ben youtube dan 2016 dan bu yana 800 bin tl civarı para almışımdır.

Şimdi bunu bir anda nasıl ödeyim!!!!!
Pagara ve Eskişehirli bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #27  
Okunmamış 6.11.2018, 18:12
Üye
 
Üyelik tarihi: 6.07.2014
Mesajlar: 123
Etiketlendi : 7 Yazıda
Etiketlendi: 1 Başlıkda
Standart

Alıntı:
Eskişehirli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Arkadaş ödeyelim ödeyelim devlete vergimizi de. Fakat bizi en başında bilgilendirsinler 2014 senesi için 2018 de çağırmasınlar. O parayı aldım kullandım harcadım yedim belki. Yani bir insanın başını belirsizlikler yakar. Vergi çıkacak mı çıkmayacak mı diye düşündürmesinler adamı.
Sorma hocam en çok da o canımı sıkıyor. Para Tl olarak değer kaybetmesin dolar artıyor dedim kazandığım parayla borsaya girdim. Malum 3 - 4 aydır ülkemiz krizle boğuştuğu için borsa tepetaklak oldu 50 - 60 bin lira arası zararım var şuan. Krizden çıkalım hayırlısıyla düzeltiriz diyordum şimdide geçmişe dönük vergi borcu çıktı.
Alıntı ile Cevapla
  #28  
Okunmamış 6.11.2018, 18:18
Üye
 
Üyelik tarihi: 24.09.2016
Mesajlar: 248
Etiketlendi : 3 Yazıda
Etiketlendi: 1 Başlıkda
Standart

Vergi konusunda Türkiyede çalışan bir insanın vergisi direkt maaştan kesiliyor (Ev, arsa vs hariç). Şirketiniz de yok. Ayrıca adsense gelirleri zaten vergisi kesilip geliyor. Devlet kısaca bana da at üç beş bişi diyor. Kanunen kesin bişey yok kısaca koparmaya çalışılıyor. Bir ara youtube kapandı devlet dedi bize vergi vereceksin. Youtube da dedi ki çok da fifi. Kısaca benim yurtdışından elde ettiğim paranın vergisini istiyor. Açıkçası benden isteseler çok diyeceğim olur. Ayrıca bu konuda google ile anlaşma yapması gerek çünkü irlanda ile anlaşma var bu nedenle irlanda üzerinden para geliyor.
Pagara ve Xformen bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #29  
Okunmamış 6.11.2018, 18:27
Üye
 
Üyelik tarihi: 6.07.2014
Mesajlar: 123
Etiketlendi : 7 Yazıda
Etiketlendi: 1 Başlıkda
Standart

Alıntı:
Angelus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Vergi konusunda Türkiyede çalışan bir insanın vergisi direkt maaştan kesiliyor (Ev, arsa vs hariç). Şirketiniz de yok. Ayrıca adsense gelirleri zaten vergisi kesilip geliyor. Devlet kısaca bana da at üç beş bişi diyor. Kanunen kesin bişey yok kısaca koparmaya çalışılıyor. Bir ara youtube kapandı devlet dedi bize vergi vereceksin. Youtube da dedi ki çok da fifi. Kısaca benim yurtdışından elde ettiğim paranın vergisini istiyor. Açıkçası benden isteseler çok diyeceğim olur. Ayrıca bu konuda google ile anlaşma yapması gerek çünkü irlanda ile anlaşma var bu nedenle irlanda üzerinden para geliyor.
Hocam bende konuşucam baya bişeyler. İrlandayla Türkiye arasında çifte vergilendirme yasası var. Vergi almamaları gerekiyor. Ayrıca ülkemize döviz sokuyoruz. Ödül olarak bunlar geliyor başımıza.
Alıntı ile Cevapla
  #30  
Okunmamış 6.11.2018, 18:36
Üye
 
Üyelik tarihi: 24.09.2016
Mesajlar: 248
Etiketlendi : 3 Yazıda
Etiketlendi: 1 Başlıkda
Standart

Resmi kaynak
Untitled Document

Madde 22
DİĞER GELİRLER

1. Bir Akit Devlet mukiminin, nerede doğarsa doğsun, bu Anlaşmanın daha önceki maddelerinde belirtilmeyen gelir unsurları, yalnızca bu Devlette vergilendirilecektir.
2. 6 ncı maddenin 2 nci fıkrasında tanımlanan gayrimenkul varlıklardan elde edilen gelir hariç olmak üzere, bir Akit Devlet mukimi olan gelirin gerçek lehdarı, diğer Akit Devlette yer alan bir işyeri vasıtasıyla ticari faaliyette bulunursa veya bu diğer Devlette yer alan sabit bir yer vasıtasıyla serbest meslek faaliyetinde bulunursa ve gelirin ödendiği hak veya varlık ile bu işyeri veya sabit yer arasında etkin bir bağ bulunmaktaysa, bu gelire 1 inci fıkra hükümleri uygulanmayacaktır. Bu durumda, olayına göre 7 nci veya 14 üncü madde hükümleri uygulanacaktır.

Yani Madde 7
TİCARİ KAZANÇLAR
Madde 14
SERBEST MESLEK FAALİYETLERİ

Youtuber meselesi son yıllarda çıkmış bir terim ve kazançlar bu anlaşmaya göre Türkiyede vergilendirilemez. Anlaşma güncellenmedikçe kim gelirse gelsin alamazlar. Zaten yıllardır dillendirilip hala gelmemesinin nedeni budur. Yeni bir anlaşma yapmaları gerekir. Büronuz vs yoksa dert etmeyin. Anca verse verse network firmaları verir onlar da Türkiyede olanlar.


Anlaşmanın İmza Tarihi : 24/10/2008
Resmi Gazete Tarihi : 10/08/2010
Resmi Gazete No : 27668
Yürürlük Tarihi : 18/08/2010
Uygulama Tarihi : 01/01/2011

Para kazanmalar zaten bu tarihlerden sonra başladı.
walow, suhatuna, Pagara ve 1 kişi bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
Cevapla




Şu an bu konuyu okuyan kişi sayısı: 15 (0 üye ve 15 misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Saati: 00:32. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz serverplus.com.tr Tarafindan Host Edilmektedir. Serverplus

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker