YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  


Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu > (Off) - Konu Dışı > Konu Dışı



User Tag List

Like Tree38Beğeni

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
  #11  
Okunmamış 4.01.2019, 11:35
Üye
 
Üyelik tarihi: 9.09.2013
Yaş: 27
Mesajlar: 946
Etiketlendi : 48 Yazıda
Etiketlendi: 8 Başlıkda
Standart

Alıntı:
ceymi74 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yok Hocam yırtamazsın, şu anda maliyede 2.dalga başladı, geçen gittim 3. görüşmeye, senelik 300.000 altı olan dosyalar çağrılmaya başlanmış yavaş yavaş, memur elindeki dosyaları gösterdi, bide bunlarla uğraşıyoruz falan dedi, en ufağına kadar inecekler haberiniz olsun, en ufak derken senelik limit var işte biliyosunuz 25-26.000 civarı herhalde, ama eğer sizinde google ireland üzerinden senelik 26.000 vs üstü geliriniz var ise çağıracaklar abicim kaçarınız yok gibi gözüküyor, benim gördüğüm durum o, Yalnız Şu andaçok tepki var GİB'e 2. dalgayla beraber dosya sayısı yükseldi, insanlar bu paraları vermek istemiyo, şikayetler çoğaldı, uzatabildiğiniz kadar uzatın bence, bu kadar şikayeti görmemezilikten gelemezler, muhakkak bi şey yapacaklar, Kasım 2018 ilk Dalga Aralık 2018 2.dalga insanlar isyanda, ne kadar doğru bilemem ama, bi yerden duyduğum, müdürün yakasına yapışan bile varmış, adam canımımı alcaksın demiş müdüre, Ben yine uzlaşamadım, acayip sinirlendim ellerim titremeye başladı sinirden, allah belanızı versin dedim müdüre çıktım gittim, sakin olun beyefendi falan dedi ama, bi dahada gelmiyorum dedim, ne bok yaparsanız yapın dedim, hakkımı hukuken arıcam dedim, aramayada başladım, vergi hukukundan anlayan bir avukat ile görüşmelere başladım, Ezdirmeyin arkadaşlar kendinizi, hemen pes etmeyin, biraz direnin, bu direncin olumlu sonucunu alacaz ileride bak görürsünüz.
Hocam merhaba, siz kocaeli vergi dairesiyle görüşmüştünüz galiba. En son anlaşabildiniz mi? Konu nereye vardı? Bugün banada kocaeli vergi dairesinden kağıt geldi görüşme için
Alıntı ile Cevapla
  #12  
Okunmamış 4.01.2019, 11:45
BobMarley - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 29.03.2018
Nereden: Jamaika
Yaş: 73
Mesajlar: 631
Etiketlendi : 4 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
cuaron Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hocam merhaba, siz kocaeli vergi dairesiyle görüşmüştünüz galiba. En son anlaşabildiniz mi? Konu nereye vardı? Bugün banada kocaeli vergi dairesinden kağıt geldi görüşme için
Hocam 2017 ve 2018 de adsense kazancınız oldumu acaba ? Yoksa öncesindemi oldu kazanç ?
Alıntı ile Cevapla
  #13  
Okunmamış 4.01.2019, 11:49
mikon5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 23.08.2013
Nereden: Antalya
Yaş: 26
Mesajlar: 2,164
Etiketlendi : 31 Yazıda
Etiketlendi: 2 Başlıkda
Standart

Alıntı:
BobMarley Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hocam 2017 ve 2018 de adsense kazancınız oldumu acaba ? Yoksa öncesindemi oldu kazanç ?
2018 kazançların vergilendirmesi 2019 Martta yapılıyor diye biliyorum. Tam emin olmamakla birlikte 2015 yılından çağrılan da vardı diye okumuştum.
Alıntı ile Cevapla
  #14  
Okunmamış 4.01.2019, 11:56
BobMarley - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 29.03.2018
Nereden: Jamaika
Yaş: 73
Mesajlar: 631
Etiketlendi : 4 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
mikon5 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
2018 kazançların vergilendirmesi 2019 Martta yapılıyor diye biliyorum. Tam emin olmamakla birlikte 2015 yılından çağrılan da vardı diye okumuştum.
2015 ten çağırılanların 2017 ve 2018 den de kazançları olmuştur hocam,merak ettiğim o değil
mikon5 bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #15  
Okunmamış 4.01.2019, 11:59
Onaysız Kullanıcı
 
Üyelik tarihi: 29.12.2018
Mesajlar: 58
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

3 sene geçmiş kanal kapanmış adsense banlanmış para bitmiş şimdi vergi mi ödeyeceğiz? Hiç sanmam.
Alıntı ile Cevapla
  #16  
Okunmamış 4.01.2019, 12:44
severall - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 16.07.2013
Mesajlar: 7,561
Etiketlendi : 119 Yazıda
Etiketlendi: 7 Başlıkda
Standart

Alıntı:
kasananas123 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
3 sene geçmiş kanal kapanmış adsense banlanmış para bitmiş şimdi vergi mi ödeyeceğiz? Hiç sanmam.
Ödeyince, sanarsınız
fatihbaz bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #17  
Okunmamış 4.01.2019, 13:04
Onaysız Kullanıcı
 
Üyelik tarihi: 15.03.2016
Mesajlar: 123
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
cuaron Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hocam merhaba, siz kocaeli vergi dairesiyle görüşmüştünüz galiba. En son anlaşabildiniz mi? Konu nereye vardı? Bugün banada kocaeli vergi dairesinden kağıt geldi görüşme için
Halan ödeme alıyor musunuz ? 300k üstü müydü 5 yıllık kazancınız ?
Alıntı ile Cevapla
  #18  
Okunmamış 4.01.2019, 13:08
Onaysız Kullanıcı
 
Üyelik tarihi: 3.02.2016
Mesajlar: 50
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

google dan ,facebook dan , amazon dan, apple dan vergi alamayan ülkeler oluşan cari açığın bedelini halka ödetiyolar . sarı yelekliler avrupada haklarını almayı bildi ama bizim ülkede bu kadar çomar varken hak almak imkansız. soyulmaktan memnun olan bir halk var malesef. bizde hırsız olacaz başka çare yok. soyan öpen yaraşıyor napacaksın.
chatmece, Crio ve Jimbocan bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #19  
Okunmamış 4.01.2019, 13:17
Onaysız Kullanıcı
 
Üyelik tarihi: 9.02.2016
Mesajlar: 26
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Ceymi 74 ne oldu anlaşabildiniz mi ?
Alıntı ile Cevapla
  #20  
Okunmamış 4.01.2019, 13:18
Üye
 
Üyelik tarihi: 30.12.2013
Nereden: Üsküdar/Ümraniye
Yaş: 27
Mesajlar: 3,241
Etiketlendi : 111 Yazıda
Etiketlendi: 8 Başlıkda
Standart

Peki sadece adsenseden odeme alanlar mi cagriliyor ? Partnerden odeme alanlar cagrildi mi ?
Jimbocan bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
Cevapla




Şu an bu konuyu okuyan kişi sayısı: 2 (1 üye ve 1 misafir)
vergimüfettişi
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Saati: 03:41. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz Server Plus İnternet Sunucu Hizmetleri Tarafindan Host Edilmektedir.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker