YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  


Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu > (Off) - Konu Dışı > Konu Dışı



User Tag List

Like Tree20Beğeni

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Okunmamış 5.10.2019, 14:54
Platin Üye
 
Üyelik tarihi: 31.12.2013
Yaş: 26
Mesajlar: 437
Etiketlendi : 5 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart 26 olmuşuz

foruma kayıt olduğumda henüz 20 yaşın başında toy delikanlıydık. 30 a doğru yol alıyoruz. zaman cidden su gibi. üzülüyor insan bazen.
berkribas bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
Reklamlar
  #2  
Okunmamış 5.10.2019, 15:00
Crio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 30.10.2016
Yaş: 29
Mesajlar: 436
Etiketlendi : 4 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

aynen ben temmuzda üye olmuştum 24 ü dü sanırım serkan yt sağ olsun 6 yılda beni zengin etti cahil bir zengin oldum hayatımın en kötü yılı idi 2013 ondan sonra devam etti kötü yıllar , zengin olmuştuk kendimizce ama değeri yoktu değerini bilmediklerimiz vardı ve o yoktu artık . bu ara 29 oldum 23 yaşında idim o sene
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Okunmamış 5.10.2019, 15:11
Platin Üye
 
Üyelik tarihi: 31.12.2013
Yaş: 26
Mesajlar: 437
Etiketlendi : 5 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
Crio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
aynen ben temmuzda üye olmuştum 24 ü dü sanırım serkan yt sağ olsun 6 yılda beni zengin etti cahil bir zengin oldum hayatımın en kötü yılı idi 2013 ondan sonra devam etti kötü yıllar , zengin olmuştuk kendimizce ama değeri yoktu değerini bilmediklerimiz vardı ve o yoktu artık . bu ara 29 oldum 23 yaşında idim o sene
serkan hocamın bi takım yanlışlar yaptığı söyleniyordu bi dönem ve banlandı sonrasında(kendi de gitmiş olabilir tabi) ama yine de yüzlerce insanda hakkı olduğu bi gerçek. kendisine bu vesileyle bir kez daha teşekkür ediyorum.
Crio ve Quarejma bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Okunmamış 5.10.2019, 15:20
Onaysız Kullanıcı
 
Üyelik tarihi: 25.09.2019
Mesajlar: 62
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
freusty Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
serkan hocamın bi takım yanlışlar yaptığı söyleniyordu bi dönem ve banlandı sonrasında(kendi de gitmiş olabilir tabi) ama yine de yüzlerce insanda hakkı olduğu bi gerçek. kendisine bu vesileyle bir kez daha teşekkür ediyorum.
serkanYT efsanedir. herkesin kendine göre haklı sebepleri vardır. kimseyi kötülemeye gerek yok bence. olayları hatırlıyorumda herkes kendine göre doğru olanı yapmış, eski defterler karışık boşverin
Alıntı ile Cevapla
  #5  
Okunmamış 5.10.2019, 15:53
Captain Price - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Pinterester
 
Üyelik tarihi: 29.01.2016
Mesajlar: 4,185
Etiketlendi : 88 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
freusty Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
foruma kayıt olduğumda henüz 20 yaşın başında toy delikanlıydık. 30 a doğru yol alıyoruz. zaman cidden su gibi. üzülüyor insan bazen.
bu şarkı tamda bu duyguların üstüne iyi gider



Alıntı:
Crio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
aynen ben temmuzda üye olmuştum 24 ü dü sanırım serkan yt sağ olsun 6 yılda beni zengin etti cahil bir zengin oldum hayatımın en kötü yılı idi 2013 ondan sonra devam etti kötü yıllar , zengin olmuştuk kendimizce ama değeri yoktu değerini bilmediklerimiz vardı ve o yoktu artık . bu ara 29 oldum 23 yaşında idim o sene
bende aynı yaştayım, 2013 te 23 yaşındaydım,
bySTARK, By.Solver ve Crio bunu beğendi.
__________________
"Dehanın 10'da 1'î Yetenek, 10'da 9'u Çalışmaktır." Albert Einstein

Konu Captain Price tarafından (5.10.2019 Saat 15:56 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
  #6  
Okunmamış 5.10.2019, 17:25
niyazi16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 30.12.2013
Yaş: 30
Mesajlar: 337
Etiketlendi : 19 Yazıda
Etiketlendi: 4 Başlıkda
Standart

Vaybeee zaman çok hızlı akıp gitmiş bende Serkan (muslera06) abinin bir videosuna 2013 un son günlerinde denk gelmiştim ve ayda 800 TL ye çalışan biriyken ayda 13 bin TL gibi Max bı rakam kazanmıştım çok. Şükür düğünü hep burdan kazandigim para ile yaptım 2017 Kasım ayında da zorlayan kurallar bıraktım benim için anlatılamayacak bir duygu iyiki tanıdım ytpara ailesini
freusty bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Okunmamış 5.10.2019, 17:33
Platin Üye
 
Üyelik tarihi: 31.12.2013
Yaş: 26
Mesajlar: 437
Etiketlendi : 5 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
niyazi16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Vaybeee zaman çok hızlı akıp gitmiş bende Serkan (muslera06) abinin bir videosuna 2013 un son günlerinde denk gelmiştim ve ayda 800 TL ye çalışan biriyken ayda 13 bin TL gibi Max bı rakam kazanmıştım çok. Şükür düğünü hep burdan kazandigim para ile yaptım 2017 Kasım ayında da zorlayan kurallar bıraktım benim için anlatılamayacak bir duygu iyiki tanıdım ytpara ailesini
forumu öğrenenlerin çoğu o mübarek video sayesinde gelmiştir o dönemde :d ben de o gruptanım. hatta iddaa taktikleri diye aratıyordum youtube da o kadar leş bi dönemdeydim zarar üstüne zarar cebimde kalan son parayla bi taktik bulup onunla kupon yapayım diyodum. sağda önerilen videolarda serkan hocamın videosuna rastgeldim. bu ne tür bi tuzak kim bilir diyip yan sekmeye attım, akşam uygun olunca açıp izlemeye başladım. inanmaya inanmaya bi yandan dediklerini yapıyor youtube hesabı açıyor adsense oluşturuyordum. ilk 1 hafta falan 0.01 kuruş falan alıyorduk para mara yok izlenim de yok. sonra fetö nün allah evinize ateşler salsın videoları çıktı piyasaya. öğrenciler bunun parodisini yapmış aldım kanala attım aylık 600 lira maaşla çalışan adam orada geceden öğlene 96 lirayı görünce kurt kan kokusunu almış oldu ve bi daha yakasını bırakmadık :d 2016 da altcoin piyasalarına yönelince youtube dan uzaklaşmıştım her şey zorlaşmıştı zaten, 2018 başındaki zirve dönemimizden bu ana dek sürekli çöküşe geçince tekrar youtube a döndük. vay be.
Y4LN1Z_PR3NS ve niyazi16 bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #8  
Okunmamış 5.10.2019, 19:53
Hayalet301 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Platin Üye
 
Üyelik tarihi: 24.01.2015
Mesajlar: 2,848
Etiketlendi : 40 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Hayalet301 isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

@willwod yol gösterici
Alıntı ile Cevapla
  #9  
Okunmamış 5.10.2019, 20:19
Captain Price - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Pinterester
 
Üyelik tarihi: 29.01.2016
Mesajlar: 4,185
Etiketlendi : 88 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Bu işlere başlamam 2010 - 2011 yılına dayanır,

2010 da dershaneye giderdim, hep internetten kazanç sağlamayı düşünüyordum, ozamanlar, parakazan.us forumu vardı, o yıllarda herkes clickbank xticaret ile uğraşırdı, parakazan.us forumunda clicbank ile iyi gelir edenler vardı, onlara gıpta ile bakıyodum,

Sonrasında 2011 temmuz ayında harçlığımı biriktirip goomass eğitim setini aldım, ondan sonra musa erdoğmu'şun google kazançları eğitimini aldım, ondan sonrada çağatay berker'in kazanç sistemi eğitimini aldım, tüm bunlar 2011 de oldu, amacım adwords ile clickbank ürünlerinin reklamını vermekti, 2010 dan sonra google satış ortaklığı linkleri ile reklam vermeyi yasaklamıştı, 2011 2012 yıllarında piyasada satılan kaç tane eğitim varsa hepsini ya doğrudan satın almıştım yada takas yoluyla, bendeki eğitimleri başkalarına takas olarak verip onlardaki eğitimleri almıştım,

Neyse 2011 2012 böyle geçti, 2012 de aynı zamanda hyip denilen bir sistemle tanıştım, 100 doları 10 adet hyip sitesine yatırmıştım, toplamda 100 doları 150 dolar yapmıştım, kimi hyip siteleri paramı vermedi, kimisinden 2 3 kat kazanmıştım

Ondan sonra 2013 Ocak ayında biriyle tanıştım, ona clickbank eğitim setleri verdim, oda bana r10 üyeliğini verdi, daha doğrusu onun r10 üyeliğini birlikte kullanıyoduk,
Benim r10 üyeliğini beraber kullandığım kişi bana, 2013 ocak ayında, serkanyt muslera06 nın eğitim videosunu attı bir buçuk saatlik eğitim videosuydu,
Eğitimi izler izlemez, youtube spam bana inanılmaz mantıklı gelmişti, hemen clickbank hyip ve diğer tüm işleri bırakıp, yt spama yöneldim, ilk paramı 2013 Şubat ayında kazandım 300 TL idi

Ben 2013 Ocak ayından 2014 Ocak ayına spamın mantığını tam anlayamamıştım,
Bu bir yıllık süreç içinde çoğunlukla her ay 700 800 lira ödeme aldım, hep telifsiz videolar yüklüyordum,

2014 şubat ayında forumda bir üyenin paylaşımı dikkatimi çekti,
adam uzun video yüklüyordu youtuba ve tıklama oranı benden çok daha iyiydi,
Yani ben 1k hite 4 5 lira alıyorken adam 30 40 lira alıyordu yada daha fazlaydı
Bu üye nescafe3ini idi
Asıl olayın uzun videoda olduğunu öğrenir öğrenmez, direkmen aklıma belgesel geldi,
normalde aylık 700 800 lira kazanıyorken, belgesel aklıma geldiği anda, yani şubat ayı belgesel öğrendim, mart ayı 6 bin lira ödeme aldım,

İki yıl sadece belgesel çalıştım, hatta forumdan alex benden kategori isteği bulunduğunda ilk ben kendisine belgesel tavsiye etmiştim,

2014 2015 full belgesel çalıştım, 2016 ayında rendere başladım, ve forumdan bir arkadaştan rendersiz engel geçme yöntemi satın aldım, 15 Bin lira vermiştim yönteme,
Ben yöntemi aldıktan 1 ay sonra yöntem fixlenmişti, ama buna rağmen iyi derece para almıştım,
2015 - 2016 arası film ve animasyon film renderleyerek ödeme alıyordum

2016 nın sonlarına doğru google artık kapanan kanalların parasını vermiyordu, ondan sonra birçoğumuz için işler bozuldu,

2017 de payoneer ve yabancı adsense ile çalıştım, 5 6 ay 4 haneli ödeme aldım, ondan sonra hiç ödeme alamadım

Taki 2019 Şubat ayına kadar

2013 Şubat ayında ilk paramı aldım, youtubdan, 2014 Şubat ayında, asıl spam mantığını belgeseli öğrendim
2019 Şubat ayı Pinterestten ilk ödememi aldım
Şubat ayının bu sebeple yeri bende ayrı

2019 Şubat ayından beridir de pinterestten ödeme alıyorum, bu ay Allah kısmet ederse yüklü ödeme bekliyorum, adsenseler banlanmazsa

Youtubdan kazandığım para ile bir ev aldım, kalan 100 bin liranın 50 bin lirasını bitcoine yatırdım, 50 bin liranın şuanki değeri 2200 dolar, diğer 50 bin lirayıda borsa istanbul'da aselsan firmasına yatırdım, hisselerin şuanki değeri 33 bin lira, Her ikisindende zarardayım, ancak uzun vade yatırım yaptım, zamanla her ikisininde değerleneceğini düşünüyorum
bySTARK, By.Solver, niyazi16 ve 5 kişi bunu beğendi.
__________________
"Dehanın 10'da 1'î Yetenek, 10'da 9'u Çalışmaktır." Albert Einstein
Alıntı ile Cevapla
  #10  
Okunmamış 8.10.2019, 14:16
Onaysız Kullanıcı
 
Üyelik tarihi: 25.09.2019
Mesajlar: 62
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
freusty Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
forumu öğrenenlerin çoğu o mübarek video sayesinde gelmiştir o dönemde :d ben de o gruptanım. hatta iddaa taktikleri diye aratıyordum youtube da o kadar leş bi dönemdeydim zarar üstüne zarar cebimde kalan son parayla bi taktik bulup onunla kupon yapayım diyodum. sağda önerilen videolarda serkan hocamın videosuna rastgeldim. bu ne tür bi tuzak kim bilir diyip yan sekmeye attım, akşam uygun olunca açıp izlemeye başladım. inanmaya inanmaya bi yandan dediklerini yapıyor youtube hesabı açıyor adsense oluşturuyordum. ilk 1 hafta falan 0.01 kuruş falan alıyorduk para mara yok izlenim de yok. sonra fetö nün allah evinize ateşler salsın videoları çıktı piyasaya. öğrenciler bunun parodisini yapmış aldım kanala attım aylık 600 lira maaşla çalışan adam orada geceden öğlene 96 lirayı görünce kurt kan kokusunu almış oldu ve bi daha yakasını bırakmadık :d 2016 da altcoin piyasalarına yönelince youtube dan uzaklaşmıştım her şey zorlaşmıştı zaten, 2018 başındaki zirve dönemimizden bu ana dek sürekli çöküşe geçince tekrar youtube a döndük. vay be.
şuan youtube dan kazanıyomusunuz ?
Alıntı ile Cevapla
Cevapla




Şu an bu konuyu okuyan kişi sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Saati: 19:48. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz serverplus.com.tr Tarafindan Host Edilmektedir. Kiralık Sunucu

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker