YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  


Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu > Youtube Ve Partnerlik > Partnerlik Soru ve Sorunlarınız



User Tag List

Like Tree27Beğeni

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
  #21  
Okunmamış 3.10.2017, 02:50
Yasaklanmış
 
Üyelik tarihi: 25.09.2017
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 285
Etiketlendi : 6 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
orcunkazan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kategori avcısı mı sende haklısın neden güvenesin ki ama bu bir riskse eğer bu riski alıp almamak senin kararın

dediğin gibi kategori hırsızıda olabilirim . Bunu öğrenmek içinde mecbur bi kanalını riske atıcaksın artık . Ama içinde de hep bi şüphede olucak ya kanallarınıda kopyalarsam YT'de Hiçbirşeyin garantisi olmaz

bu cevap hiç hoş olmamış bence daha güzel bir diliniz yokmu anlatabilecek ?
Alıntı ile Cevapla
  #22  
Okunmamış 3.10.2017, 02:56
orcunkazan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 20.08.2013
Nereden: İstanbul
Yaş: 30
Mesajlar: 2,493
Etiketlendi : 98 Yazıda
Etiketlendi: 8 Başlıkda
Standart

Alıntı:
Jessie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bu cevap hiç hoş olmamış bence daha güzel bir diliniz yokmu anlatabilecek ?
Var tabiki ama esprili ve realist bir cevap vermeyi tercih ettim

---------- Spam Engelliyici 02:56 ---------- Önceki Mesaj 02:56 ----------

Alıntı:
Psi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
slm bn fakir
sn zngn
orçun bey kategori çalmaz, verir, bi kategori verdi sağolsun 6 ay para aldım o kategoriden

kanal olsa da bağlasak. ama bakarsın olur mu olur? neden olmasın? başlarsak olur.
Olumlu ve pozitif yorumlarınız için Çok teşekkür ederim Bertan Bey
Psi bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #23  
Okunmamış 3.10.2017, 02:57
Yasaklanmış
 
Üyelik tarihi: 25.09.2017
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 285
Etiketlendi : 6 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
orcunkazan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Var tabiki ama esprili ve realist bir cevap vermeyi tercih ettim
Peki o zaman
Alıntı ile Cevapla
  #24  
Okunmamış 3.10.2017, 08:31
ermannn35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 4.02.2015
Nereden: İzmir
Yaş: 30
Mesajlar: 575
Etiketlendi : 46 Yazıda
Etiketlendi: 3 Başlıkda
ermannn35 isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

Alıntı:
orcunkazan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Herkese Merhaba

overlok makinesi ayağınıza geldi. halı, kilim, yolluk, paspas kenarına, halıfleks kenarına; overlok çekilir.
Beş dakikada yapılır, hemen teslim edilir.

Daha Fazla uzatmadan direk konuya giriş yapıyorum.

- Bilgili , Tecrübeli ve Çalışkan
- Yt'yi Meslek Edinmiş , Profesyonel Çalışan
- Kanalları sürekli kapanmayan , Telifsiz İçerik Çalışan
- Aylık TOPLAM'da Min. 20-30k$ Kazanabilecek İçerikleri Bilen ( Kanal Başı Aylık Min. 1k$ Altına Düşmeyecek Şekilde )
- Hali Hazırda Elinde Kanalları Bulunan

Yukarıdaki Şartları Karşılayan 10 Kişilik Bir Ekip Kurmak İstiyorum . Bu Kişilere Sınırsız Partner Desteği Vereceğim. Aylık 50k$ Ya da 100K$ Dahi Kazanabileceğiniz Bir Fırsat..

%70 Ödeme , Açık Kapalı Kanal farketmeden düzenli ödeme ( banka , paypal ) , Ocak ödemesi mart 15 Şeklinde

Şartları sağlıyorsanız Skype Adresinizi pm olarak gönderebilirsiniz..

Herkese Bol Kazançlar
skype adresimi pm ile gönderdim banka hesap numaramıda iletiyorum gereği lütfen
Alıntı ile Cevapla
  #25  
Okunmamış 3.10.2017, 08:43
lordxlaguna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Platin Üye
 
Üyelik tarihi: 1.07.2014
Yaş: 20
Mesajlar: 1,667
Etiketlendi : 35 Yazıda
Etiketlendi: 3 Başlıkda
Cool

Alıntı:
ermannn35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
skype adresimi pm ile gönderdim banka hesap numaramıda iletiyorum gereği lütfen
Abi sen bu kadar kazaniyormuydun ?
ermannn35 bunu beğendi.

Konu lordxlaguna tarafından (3.10.2017 Saat 09:12 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
  #26  
Okunmamış 3.10.2017, 09:18
ermannn35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 4.02.2015
Nereden: İzmir
Yaş: 30
Mesajlar: 575
Etiketlendi : 46 Yazıda
Etiketlendi: 3 Başlıkda
ermannn35 isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

Alıntı:
lordxlaguna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Abi sen bu kadar kazaniyormuydun ?
ooo bu rakamlar ne ki 6 haneli £
earthquake ve lordxlaguna bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #27  
Okunmamış 3.10.2017, 09:23
TolgaDemo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Platin Üye
 
Üyelik tarihi: 5.03.2015
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 2,728
Etiketlendi : 55 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
TolgaDemo isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

aylık 20 30k kazanan adam niye boyle biseye girsin ki hocam o adam zaten kral paşadır ben aylık 500 alınca kendimi kral sanıyorum
takendown bunu beğendi.
__________________
BTC HAKKINDA HERSEY.

Alıntı ile Cevapla
  #28  
Okunmamış 3.10.2017, 12:03
doganuzun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Administratör
 
Üyelik tarihi: 20.03.2014
Nereden: Ytpara
Yaş: 35
Mesajlar: 3,106
Etiketlendi : 636 Yazıda
Etiketlendi: 7 Başlıkda

King of Youtubers
Standart

Zaten piyasada 2-3 tane şu an ödeme yapan sağlam patner var, topladığın ekip kanal yapacak, video yapacak, içerik girecek, kazanç sağlayacak peki siz ne yapacaksınız ? Patner desteği mi, bunu zaten davet atarak hakkınızı alıyorsunuz, yani o kazanç üzerinden artı bir kazanç daha mı kazanacaksınız.

Aylık 50 k $ kazansa adam size zaten ihtiyaç duymaz ki açar kanalını yapar, Aylık güzel kazançlar elde edebilir deseniz anlarım ama o belirtiğin rakam ile sanki kendini bi level yukarıya taşımaya çalışmışsın.

"Benim güzel kanalım var boş yatıyor", diyen varsa 3 patner den hub ım var yollasın bana atayım davetlerini deyim bende bari, en azından kendi kendilerinin patronu olsunlar, başkasına bağlı olmadan çalışsınlar.

Sizle hiç bir problemim olmadı orkun bey, sadece bakış açınız ve sisteminizin yanlış olduğunu düşünüyorum.

Not: Şimdi birileri çıkacak diyecek ki admin konuyu baltalamış;

1- Satış konusu değil.
2- Adminler de insan, konuya düşüncelerini, eleştirilerini, fikirlerini yazabilir.
__________________
Microsoft Certification System Engineer
Cisco Network Engineer
MCP+MCSA+MCSD+MCDST+MCAD
MCDST+MCT+CCNA+CCNP+CCIP+CEH
[CENTER][SIZE="3"][COLOR="Red"][B]
Alıntı ile Cevapla
  #29  
Okunmamış 3.10.2017, 12:08
NoEroin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 16.03.2013
Mesajlar: 6,941
Etiketlendi : 65 Yazıda
Etiketlendi: 6 Başlıkda
Standart

50k$ kazancım yok olsa zaten partner aramam partner gelir beni bulur.
Furkan Akman bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #30  
Okunmamış 3.10.2017, 13:02
orcunkazan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 20.08.2013
Nereden: İstanbul
Yaş: 30
Mesajlar: 2,493
Etiketlendi : 98 Yazıda
Etiketlendi: 8 Başlıkda
Standart

Alıntı:
doganuzun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Zaten piyasada 2-3 tane şu an ödeme yapan sağlam patner var, topladığın ekip kanal yapacak, video yapacak, içerik girecek, kazanç sağlayacak peki siz ne yapacaksınız ? Patner desteği mi, bunu zaten davet atarak hakkınızı alıyorsunuz, yani o kazanç üzerinden artı bir kazanç daha mı kazanacaksınız.

Aylık 50 k $ kazansa adam size zaten ihtiyaç duymaz ki açar kanalını yapar, Aylık güzel kazançlar elde edebilir deseniz anlarım ama o belirtiğin rakam ile sanki kendini bi level yukarıya taşımaya çalışmışsın.

"Benim güzel kanalım var boş yatıyor", diyen varsa 3 patner den hub ım var yollasın bana atayım davetlerini deyim bende bari, en azından kendi kendilerinin patronu olsunlar, başkasına bağlı olmadan çalışsınlar.

Sizle hiç bir problemim olmadı orkun bey, sadece bakış açınız ve sisteminizin yanlış olduğunu düşünüyorum.

Not: Şimdi birileri çıkacak diyecek ki admin konuyu baltalamış;

1- Satış konusu değil.
2- Adminler de insan, konuya düşüncelerini, eleştirilerini, fikirlerini yazabilir.
Est. Hocam bi problemimiz yok evet düşüncelerinizede saygı duyarım herkesin kendine göre fikirleri vardır. cümlelerinize ufak ufak cevaplar vereyim kendi düşüncelerimle ..

Alıntı:
doganuzun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Zaten piyasada 2-3 tane şu an ödeme yapan sağlam patner var
Piyasa'da 10'dan fazla sağlam mcn var az bile söyledin

Alıntı:
doganuzun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
topladığın ekip kanal yapacak, video yapacak, içerik girecek, kazanç sağlayacak peki siz ne yapacaksınız ?
Her ne yaparsa kendine yapacak . Neden benden bişey yapmamı beklesin ki ?
Ne kadar kanal yaparsa video yaparsa o kadar çok kazanır yani ne kadar çalışırsa o kadar kazanacak ..

Alıntı:
doganuzun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Aylık 50 k $ kazansa adam size zaten ihtiyaç duymaz ki açar kanalını yapar
Bu konuda kimse BÜYÜK konuşmamalı . Yarın öbürgün neler yaşayacağımızı bilemeyiz Aylık 1M $ kazanacak bilgiye ve tecrübeye sahip insanlar bile partner arayışı içerisinde olabilir , adsense titizliklerinden sıkılmış bunalmış olabilir , adsenselerden ödeme alma konusunda sorun yaşıyor olabilir , mevcutta çalıştığı partnerle sorunlar yaşıyor olabilir veya çalışacak partner bulamıyor olabilir .. Arz Talep meselesi

Alıntı:
doganuzun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Aylık güzel kazançlar elde edebilir deseniz anlarım ama o belirtiğin rakam ile sanki kendini bi level yukarıya taşımaya çalışmışsın
Tabiki ciro arttıkça benimde gücüme güç ekleniyo tabiki kendimi bi level yukarı taşıyorum bundan şüphe yokki. Güçlenicem ki bende bir güçlü MCN sunabileyim

Alıntı:
doganuzun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
"Benim güzel kanalım var boş yatıyor", diyen varsa 3 patner den hub ım var yollasın bana atayım davetlerini deyim bende bari, en azından kendi kendilerinin patronu olsunlar, başkasına bağlı olmadan çalışsınlar.
Burda "En azından kendi kendilerinin patronu olsunlar " derken ne demek istediğini anlayamadım . ben HUB olarak değil NETWORK MANAGER olarak destek vereceğim için HUB'lıkla bağdaştıramadım yazdıklarını . Ben Kanal sahiplerinin kanallarını kendim yönetecekmişim gibi neden bu konuya ithafen sanki " burada hiçbir kontrolün kendilerinde olmayacakmış gibi bir düşünceye kapıldın onuda ayrıca anlayamadım

Alıntı:
doganuzun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Not: Şimdi birileri çıkacak diyecek ki admin konuyu baltalamış;
Kimse öyle bir tartışma çıkarmasın lütfen herkes burada fikirlerini özgürce söyleyebilir . hatta ayrıca ben satış konularında dahi fikirlerin özgürce söylenmesinden yanayım

---------- Spam Engelliyici 13:01 ---------- Önceki Mesaj 12:59 ----------

Alıntı:
TolgaDemo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
aylık 20 30k kazanan adam niye boyle biseye girsin ki hocam o adam zaten kral paşadır ben aylık 500 alınca kendimi kral sanıyorum
Aylık belkide 100k $ kazanabilecek ama ödeme alma noktasındaki sorunlar yüzünden yt yi bırakmış niceler biliyorum ben hocam . biraz araştırırsan forumdaki konularda mesajlarını görebilirsin

---------- Spam Engelliyici 13:02 ---------- Önceki Mesaj 13:01 ----------

Alıntı:
ermannn35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
skype adresimi pm ile gönderdim banka hesap numaramıda iletiyorum gereği lütfen
Sana BTC ile ödeme yapılsın hemşo . banka hesapları sana DAR gelir
doganuzun bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
Cevapla




Şu an bu konuyu okuyan kişi sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Saati: 08:22. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz Server Plus İnternet Sunucu Hizmetleri Tarafindan Host Edilmektedir.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker