YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  


Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu > Forumları ara



Toplam 37 sonuçtan 1 ile 25 arasındakiler gösteriliyor.
Arama işlemi 0.01 saniye sürmüştür.
Arama: Mesajları bulunan üye: yldrmfatih
Forum: Onayli Gmail-Youtube Hesap Alim-Satim 22.06.2021, 17:33
Cevaplar: 1
Okunma: 238
Konuyu Başlatan yldrmfatih
2015 Tarihli Gmail Hesabı Alınacak

Merhabalar, 2015 ve daha eski tarihli Gmail hesabı aramaktayım. Elinde bulunan benimle pm ya da whatsapp üzerinden iletişime geçebilir mi?
WhatsApp: TIKLA (https://wa.me/905511335688)
Forum: Yeni Başlayanlar 1.02.2021, 18:44
Cevaplar: 3
Okunma: 295
Konuyu Başlatan yldrmfatih
15 güne kadar sürdüğüne şahit oldum hocam, şansa...

15 güne kadar sürdüğüne şahit oldum hocam, şansa bağlı bir durum yani. Birde bu sıra google de güncelleme var biraz uzun sürebilir.
Forum: Yeni Başlayanlar 31.01.2021, 16:48
Cevaplar: 3
Okunma: 295
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Manuel incelemeye düşmüştür hocam.

Manuel incelemeye düşmüştür hocam.
Forum: WebSite Pazarı 13.12.2020, 16:46
Cevaplar: 9
Okunma: 532
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Merhaba, site adresini pm alabilir miyim?

Merhaba, site adresini pm alabilir miyim?
Forum: Facebook 8.12.2020, 12:09
Cevaplar: 10
Okunma: 870
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Konumuz aktif

Konumuz aktif
Forum: Facebook 6.12.2020, 15:29
Cevaplar: 10
Okunma: 870
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Method kendisine iletildi, iyi çalışmalar dilerim.

Method kendisine iletildi, iyi çalışmalar dilerim.
Forum: Facebook 5.12.2020, 22:05
Cevaplar: 10
Okunma: 870
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Teşekkür ederim, iyi günler dilerim.

Teşekkür ederim, iyi günler dilerim.
Forum: Facebook 5.12.2020, 21:47
Cevaplar: 10
Okunma: 870
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Gelen güncellemeyi biliyorum fakat dünden bu yana...

Gelen güncellemeyi biliyorum fakat dünden bu yana yaklaşık 10 adet hesap oluşturdum sadece 1 tanesinde provizyon istedi onun dışında 150 tl eşik almadığım bir hesap olmadı.
Forum: Facebook 5.12.2020, 18:55
Cevaplar: 73
Okunma: 1,950
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Merhaba hocam, maalesef çekiliş açıklandı eğer...

Merhaba hocam, maalesef çekiliş açıklandı eğer satın almak isterseniz 05511335688 whatsapp numaramdan ulaşabilirsiniz
Forum: Facebook 5.12.2020, 18:39
Cevaplar: 73
Okunma: 1,950
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Herkese tekrardan merhaba arkadaşlar çekiliş...

Herkese tekrardan merhaba arkadaşlar çekiliş açıklandı ve satış konusu açıldı. Bu linkten çekiliş sonucuna ve satış konusuna ulaşabilirsiniz....
Forum: Facebook 5.12.2020, 18:39
Cevaplar: 10
Okunma: 870
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Forum: Facebook 4.12.2020, 12:06
Cevaplar: 73
Okunma: 1,950
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim...

Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim hocam, Allaha şükür ağır olarak geçirmiyorum sadece dışarı çıkamadığım için masaüstü pc mi alamadım laptoptan da video çekemedim ama ayrıntılı bir şekilde...
Forum: Facebook 4.12.2020, 11:13
Cevaplar: 73
Okunma: 1,950
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Merhaba, covid-19 testim pozitif çıktığı için...

Merhaba, covid-19 testim pozitif çıktığı için bilgisayarımı alamayıp methodu videolu olarak anlatamadım, ama eğer bugün bir sıkıntı çıkmazsa yazılı olarak anlatarak bugün satış konusunu açmakla...
Forum: Facebook 27.11.2020, 21:32
Cevaplar: 73
Okunma: 1,950
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Katılan herkese teşekkür ve başarılar dilerim....

Katılan herkese teşekkür ve başarılar dilerim. Çekiliş devam ediyor.
Forum: Facebook 26.11.2020, 13:32
Cevaplar: 73
Okunma: 1,950
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Facebook 150 TL Faturalandırma Methodu (Çekiliş)

Herkese Merhabalar,
Facebook için 150 TL faturalandırma methodu için satış konusunu şuan hasta olduğum için 2-3 hafta içerisinde satışa sunacağım. Bu açtığım konuda referans olması için 2 kişiye...
Forum: Youtube Ve Ben 17.08.2020, 19:16
Cevaplar: 118
Okunma: 16,398
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Sanırım siz bulamadınız hocam kanal linki:...

Sanırım siz bulamadınız hocam kanal linki: https://www.youtube.com/channel/UCUYA9nNP2Pgz5RF_oMvnqdQ
bu arada o video 3.6mr izlenmeye çıkmış :D
Forum: Domain Pazarı 23.07.2020, 17:53
Cevaplar: 1
Okunma: 206
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Bildiğim kadarıyla *** da açık arttırmayla...

Bildiğim kadarıyla *** da açık arttırmayla yapılan bir satışta başka yerden yüksek bir fiyat gelse bile *** daki kalan fiyata satmak zorundasınız.
Örneğin burdan 100 tl teklif gelse bile *** da 50...
Forum: Facebook 29.03.2020, 23:32
Cevaplar: 18
Okunma: 1,412
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Eğitim satın alındı. Gerçekten çok güzel bir...

Eğitim satın alındı. Gerçekten çok güzel bir şekilde her şeyiyle anlattı. Teşekkür ediyorum hayırlı satışlar.
Forum: Konu Dışı 20.02.2020, 15:22
Cevaplar: 12
Okunma: 650
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Formu doldurduğunuz için çok teşekkür ederim...

Formu doldurduğunuz için çok teşekkür ederim hocam.
Forum: Konu Dışı 20.02.2020, 07:46
Cevaplar: 12
Okunma: 650
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Sorun değil hocam doldurmanız yeterli benim için,...

Sorun değil hocam doldurmanız yeterli benim için, formu doldurduğunuz için çok teşekkür ederim.


Formu doldurduğun için çok teşekkür ederim hacı abi :D


Doğrudur hocam, formu doldurduğunuz...
Forum: Konu Dışı 19.02.2020, 21:55
Cevaplar: 12
Okunma: 650
Konuyu Başlatan yldrmfatih
2 Dakikanızı Ayırıp Formu Doldurabilir Misiniz ?

Selamün aleyküm abilerim kardeşlerim,

'Operatör Değişikliği Nedenlerinin Belirlenmesi' Konusunda Doldurulması Gereken Bir Anket Bulunmakta da 2 Dakikanızı Ayırıp Formu Doldurabilir misiniz ?...
Forum: Normal Kanal Alim-Satim 11.02.2020, 11:11
Cevaplar: 10
Okunma: 498
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Arayış devam ediyor.

Arayış devam ediyor.
Forum: Normal Kanal Alim-Satim 6.02.2020, 20:43
Cevaplar: 10
Okunma: 498
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Arayış devam ediyor.

Arayış devam ediyor.
Forum: Normal Kanal Alim-Satim 5.02.2020, 20:30
Cevaplar: 10
Okunma: 498
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Yapacak bir şey yok hacı reis :D Deneyeceğim...

Yapacak bir şey yok hacı reis :D Deneyeceğim bakalım bir şeyler
Forum: Normal Kanal Alim-Satim 5.02.2020, 19:22
Cevaplar: 10
Okunma: 498
Konuyu Başlatan yldrmfatih
Hocam bende tam olarak ne işe yaradığını...

Hocam bende tam olarak ne işe yaradığını bilmiyorum. Bı arkadaş önerdi bende deneyeceğim.
Toplam 37 sonuçtan 1 ile 25 arasındakiler gösteriliyor.

 
Forum Jump

Forum Saati: 04:14. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz serverplus.com.tr Tarafindan Host Edilmektedir. Kiralık Sunucu

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker