YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  


Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu > Youtube ile Özgün Kanal ve Video Çalışmaları > Yabancı Özgün Kanallar-Videolar



User Tag List

Like Tree17Beğeni

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Okunmamış 28.06.2016, 01:44
Üye
 
Üyelik tarihi: 16.09.2013
Mesajlar: 15
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart Bu kanal 1 ay içerisinde nasıl bu kadar büyüyebildi ?

******

Arkadaşlar bu kanal ilk videosunu 1 ay önce attı. Nasıl bu kadar büyüyebiliyor anlamış değilim. İzlenmeler falan çok yüksek. Toplam 6 video var kanalda ve her hafta 1 tane atıyor. 2. videosundan beri kanalı takipteyim. 11 bin abonesi vardı ve şuan abonesi 76 bin ve artarak gidiyor. Nasıl büyüdü 1 - 1 buçuk ay gibi bir sürede anlamış değilim. bende benzer bir kanal açtım gün oldu açalı fakat izlenmeler yerlerde. yani tabiki de bu kadar abone ve izlenme beklemiyorum ama ne yapıyor da bu kadar büyüyor. videolarını nerelere paylaşıyor ya da paylaşılıyor. ne yaptığına dair bilgi edinebileceğimiz bir site gibi birşey var mı yani örneğin videoları nerelerde paylaşılmış gibi. Ya da nasıl yaptığını bilip bana tavsiye de bulunabilecek arkadaşlar var mı? Ne yaptıysam bulamadım çünkü
finger ve sancar bunu beğendi.

Konu zack tarafından (28.06.2016 Saat 10:08 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
Reklamlar
  #2  
Okunmamış 28.06.2016, 01:47
grumpynub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 21.06.2015
Nereden: İstanbul
Yaş: 19
Mesajlar: 852
Etiketlendi : 20 Yazıda
Etiketlendi: 1 Başlıkda
Standart

Fırsattan istifadecilik.

Aynısını zamanında Clash Royale videolarında da gözlemleyebilirdiniz. İlk çıktığında herhangi birisi saçma sapan clash royale başlıklı bir video atsa bile binlerce kişi tarafından izleniyordu.

Aynı şekilde overwatch son zamanların gözde oyunlarından olduğu için aynı durum bunda da söz konusu.
twiqo ve sancar bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Okunmamış 28.06.2016, 01:55
erbain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 10.03.2014
Yaş: 38
Mesajlar: 1,757
Etiketlendi : 55 Yazıda
Etiketlendi: 3 Başlıkda
Standart

*****

videolarini epey bir paylaşmış

Konu zack tarafından (28.06.2016 Saat 10:08 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Okunmamış 28.06.2016, 02:02
Üye
 
Üyelik tarihi: 16.09.2013
Mesajlar: 15
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Unhappy

Alıntı:
grumpynub Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Fırsattan istifadecilik.

Aynısını zamanında Clash Royale videolarında da gözlemleyebilirdiniz. İlk çıktığında herhangi birisi saçma sapan clash royale başlıklı bir video atsa bile binlerce kişi tarafından izleniyordu.

Aynı şekilde overwatch son zamanların gözde oyunlarından olduğu için aynı durum bunda da söz konusu.
aynı şekilde bende fırsattan istifade etmek istiyorum ama bir türlü 100 izlenmeyi bile geçmiyor hocam
Alıntı ile Cevapla
  #5  
Okunmamış 28.06.2016, 02:03
slayfer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 2.01.2014
Nereden: İstanbul
Mesajlar: 1,471
Etiketlendi : 67 Yazıda
Etiketlendi: 2 Başlıkda

YOUTUBER
Standart

oyun yeni çıktı blizzardın.. normal bu kadar izlenmesi.. kimse yokken fırsattan yararlanmış.
Alıntı ile Cevapla
  #6  
Okunmamış 28.06.2016, 02:04
Üye
 
Üyelik tarihi: 16.09.2013
Mesajlar: 15
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

*****

videolarini epey bir paylaşmış[/QUOTE]

Böyle yapmak aklıma gelmemişti hocam teşekkür ederim bakayım araştırayım paylaştığı sayfaları bi bende

Konu zack tarafından (28.06.2016 Saat 10:08 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Okunmamış 28.06.2016, 02:06
Yasaklanmış
 
Üyelik tarihi: 6.11.2013
Yaş: 39
Mesajlar: 2
Etiketlendi : 647 Yazıda
Etiketlendi: 9 Başlıkda

YOUTUBER
daralll - İCQ üzeri Mesaj gönder
Standart

5-) Bu nasıl yapılmış, Bunu nasıl başarmış gibisinden konular açmak ve konu içerisinde videonun linkini paylaşmak yasaktır. Kategori ifşasından dolayı aynı ceza-i işlem uygulanacaktır. ( 1 hafta, tekrarında SÜRESİZ uzaklaştırılır).
RAPOTEK ve enonekarakoc bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #8  
Okunmamış 28.06.2016, 02:09
Üye
 
Üyelik tarihi: 16.09.2013
Mesajlar: 15
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
slayfer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
oyun yeni çıktı blizzardın.. normal bu kadar izlenmesi.. kimse yokken fırsattan yararlanmış.
**

bunlarda büyük ama mesela ilk attığım rapida kanalı bayağı eski olmasına rağmen onu geçmiş bile şimdiden

---------- Spam Engelliyici 02:09 ---------- Önceki Mesaj 02:07 ----------

Alıntı:
daralll Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
5-) Bu nasıl yapılmış, Bunu nasıl başarmış gibisinden konular açmak ve konu içerisinde videonun linkini paylaşmak yasaktır. Kategori ifşasından dolayı aynı ceza-i işlem uygulanacaktır. ( 1 hafta, tekrarında SÜRESİZ uzaklaştırılır).
hocam burada herhangi birinin kanalını ifşa etmek istemedim sadece nasıl yaptığını merak edip bende böyle nasıl olabilirim diye bilgisi olan insanlardan yardım almak amaçlı açtım. kimseyi ifşa etmek değil amacım zaten bende de böyle bir kanal var buna benzer ama onu paylaşmadım. Kanalı kötülemek falan değil amacım

Konu zack tarafından (28.06.2016 Saat 10:08 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
  #9  
Okunmamış 28.06.2016, 03:07
Üye
 
Üyelik tarihi: 20.03.2014
Yaş: 26
Mesajlar: 2,710
Etiketlendi : 32 Yazıda
Etiketlendi: 3 Başlıkda
Standart

reklam ceo fake trafif
blackkite bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #10  
Okunmamış 28.06.2016, 03:10
Üye
 
Üyelik tarihi: 16.09.2013
Mesajlar: 15
Etiketlendi : 0 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
arme Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
reklam ceo fake trafif
anlayamadım hocam ?
Alıntı ile Cevapla
Cevapla




Şu an bu konuyu okuyan kişi sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Saati: 13:56. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz Server Plus İnternet Sunucu Hizmetleri Tarafindan Host Edilmektedir.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker