YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  

Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu > Youtube Kazanç Hakkında Soru Ve Sorunlarınız > Youtube Ve Ben



Anketimiz: An İtibariyle Nasıl Çalışırsınız (Ağustos 2016)
1) YT to YT Yaparım 59 19.03%
2) Render Yaparım 87 28.06%
3) Yt yi Bıraktım (şimdilik veya tamamen) 164 52.90%
Katılımcı sayısı: 310. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor

User Tag List

Like Tree163Beğeni

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
  #51  
Okunmamış 31.07.2016, 14:50
Üye
 
Üyelik tarihi: 3.02.2016
Mesajlar: 431
Etiketlendi : 7 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı: suhatuna Nickli Üyeden Alıntı Bende birikim hesaplarına baglı 3 adsense var 10 taneye kadar izşn verdiginden 7 adsense daha baglayım diyorum , s....

Mesajın tamamını görebilmek için lütfen buraya tıklayarak üye olun.
suhatuna bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #52  
Okunmamış 31.07.2016, 14:52
Üye
 
Üyelik tarihi: 13.02.2015
Mesajlar: 1,187
Etiketlendi : 28 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

@ardas hocam bi konuda yardım isticem skyp eklermisin mete.st
Alıntı ile Cevapla
  #53  
Okunmamış 31.07.2016, 14:57
powerstorm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 8.09.2013
Nereden: Ankara
Mesajlar: 3,134
Etiketlendi : 82 Yazıda
Etiketlendi: 5 Başlıkda
Standart

Alıntı: klausner12 Nickli Üyeden Alıntı keşke ytyi bıraktıma kimler oy vermiş görebilsek oy verenlerin yarısı %100 eminim ayın 22 sinde ödeme hesapta diy....

Mesajın tamamını görebilmek için lütfen buraya tıklayarak üye olun.
buhar41 bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #54  
Okunmamış 31.07.2016, 15:02
suhatuna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 20.03.2014
Nereden: Smyrna - İzmir
Yaş: 34
Mesajlar: 5,931
Etiketlendi : 323 Yazıda
Etiketlendi: 6 Başlıkda
Standart

Alıntı: ardas Nickli Üyeden Alıntı kesin bişi söyleyip zan altında kalmak istemem hocam ama ben hiç sorun yaşamadım tabi dipnot düşeyim diğer arkadaşlar gibi ....

Mesajın tamamını görebilmek için lütfen buraya tıklayarak üye olun.
Alıntı ile Cevapla
  #55  
Okunmamış 31.07.2016, 15:15
Captain Price - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 29.01.2016
Mesajlar: 3,993
Etiketlendi : 85 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

konuya güzel katılım olmuş, hepinize teşekkür ediyorum arkadaşlar, umarım tekrardan sağlam bişeyler kaldırırız
RAPOTEK, mikon5, suhatuna ve 5 kişi bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #56  
Okunmamış 31.07.2016, 15:40
ceyksparrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 1.01.2014
Nereden: Adana
Mesajlar: 879
Etiketlendi : 21 Yazıda
Etiketlendi: 6 Başlıkda
Standart

İşte özlediğim ytpara konuları

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
maxcoder bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #57  
Okunmamış 31.07.2016, 16:32
lukama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 16.08.2013
Mesajlar: 431
Etiketlendi : 8 Yazıda
Etiketlendi: 1 Başlıkda
Standart

Arkadaşlar birden fazla adsense hesabı olanlar bu hesapları nasıl açıyor yani aynı bilgisayardan farklı bilgiler vererek mi açıyor bir de bu hesaplara aynı bilgisayardan mı giriyorlar? Bende ikinci hesap ....

Mesajın tamamını görebilmek için lütfen buraya tıklayarak üye olun.
Alıntı ile Cevapla
  #58  
Okunmamış 31.07.2016, 16:33
WaDa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 18.03.2014
Nereden: Siirt
Mesajlar: 3,395
Etiketlendi : 128 Yazıda
Etiketlendi: 3 Başlıkda
WaDa isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

Alıntı: lukama Nickli Üyeden Alıntı Arkadaşlar birden fazla adsense hesabı olanlar bu hesapları nasıl açıyor yani aynı bilgisayardan farklı bilgiler verere....

Mesajın tamamını görebilmek için lütfen buraya tıklayarak üye olun.
Alıntı ile Cevapla
  #59  
Okunmamış 31.07.2016, 16:45
FatihYT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 8.02.2015
Nereden: YouTube
Yaş: 23
Mesajlar: 3,494
Etiketlendi : 76 Yazıda
Etiketlendi: 1 Başlıkda
FatihYT isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

Alıntı: lukama Nickli Üyeden Alıntı Arkadaşlar birden fazla adsense hesabı olanlar bu hesapları nasıl açıyor yani aynı bilgisayardan farklı bilgiler verere....

Mesajın tamamını görebilmek için lütfen buraya tıklayarak üye olun.
lukama bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #60  
Okunmamış 31.07.2016, 17:08
Yasaklanmış
 
Üyelik tarihi: 18.07.2013
Yaş: 26
Mesajlar: 1,720
Etiketlendi : 58 Yazıda
Etiketlendi: 2 Başlıkda
Standart

Alıntı: acan38 Nickli Üyeden Alıntı Kullandığım programlar videonti, camtasia, vegas... İçeriğe göre, zorluğuna göre, render değişiyor... Genelde hareketli çerçeve ve v....

Mesajın tamamını görebilmek için lütfen buraya tıklayarak üye olun.
Alıntı ile Cevapla
Cevapla




Şu an bu konuyu okuyan kişi sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Saati: 16:58. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz Server Plus İnternet Sunucu Hizmetleri Tarafindan Host Edilmektedir.

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker