YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  


Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu > YouTube - Genel > Youtube'daki En guzel Kanallar



User Tag List

Like Tree5Beğeni

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
  #11  
Okunmamış 22.09.2021, 22:01
Üye
 
Üyelik tarihi: 12.10.2020
Mesajlar: 162
Etiketlendi : 1 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
forumtr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hocam sahte telif diyecektim yanlış yazdım. Valla Türkiye YouTube için bir.hiç muhattap bulmak imkansız gibi pk açıkça ancak canlı destekten muhabbet ediyorsun diğer şekilde imkansız gibi gitti öyle kanal bu kanalda adam olur mu sanmıyorum instagram da çok yazan oldu tekrar kanal açın diye onun için bir daha denemek istedik şansımızı
anladım hocam gerçekten çok üzücü durum o kadar emek verip emeklerin çöp olması. bende hedefimi bazen yüksek tutmak istiyorum o kadar abone olup kanallar kapanınca insanın heveside kaçıyor. inşallah eskisi gibi kitle elde edersiniz.
Alıntı ile Cevapla
  #12  
Okunmamış 22.09.2021, 22:05
Üye
 
Üyelik tarihi: 30.01.2017
Nereden: Rize
Mesajlar: 752
Etiketlendi : 14 Yazıda
Etiketlendi: 1 Başlıkda
Standart

Alıntı:
alcatraz2023 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
anladım hocam gerçekten çok üzücü durum o kadar emek verip emeklerin çöp olması. bende hedefimi bazen yüksek tutmak istiyorum o kadar abone olup kanallar kapanınca insanın heveside kaçıyor. inşallah eskisi gibi kitle elde edersiniz.
Valla hocam büyük kanal ön büyük derdi var biz 14 kişi çalışıyorduk kanalda ama baktık kanal gitmiş herşey altüst kazançta yoktu öyle
Alıntı ile Cevapla
  #13  
Okunmamış 23.09.2021, 10:43
Üye
 
Üyelik tarihi: 4.08.2015
Mesajlar: 1,428
Etiketlendi : 28 Yazıda
Etiketlendi: 1 Başlıkda
ebubekir isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

Her zaman yanındayım kardeşim. Tam destek.
forumtr bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #14  
Okunmamış 23.09.2021, 14:23
Üye
 
Üyelik tarihi: 30.01.2017
Nereden: Rize
Mesajlar: 752
Etiketlendi : 14 Yazıda
Etiketlendi: 1 Başlıkda
Standart

Alıntı:
ebubekir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Her zaman yanındayım kardeşim. Tam destek.
Abi allah razı olsun çok saol varol
Alıntı ile Cevapla
  #15  
Okunmamış 23.09.2021, 18:53
yakamoz01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Oğ***** CA*****
Üye
 
Üyelik tarihi: 17.03.2013
Nereden: Adana
Yaş: 40
Mesajlar: 2,788
Etiketlendi : 69 Yazıda
Etiketlendi: 8 Başlıkda
Standart

hocam abone oldum. aklıma takılan bir şey var .böyle yazılı kitapları ücretsiz seslendirince kitap yazarı veya yayınevi sorun çıkarmış olabilir mi? telifi onlar atmış olabilir mi yani
Alıntı ile Cevapla
  #16  
Okunmamış 23.09.2021, 19:16
Üye
 
Üyelik tarihi: 30.01.2017
Nereden: Rize
Mesajlar: 752
Etiketlendi : 14 Yazıda
Etiketlendi: 1 Başlıkda
Standart

Alıntı:
yakamoz01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
hocam abone oldum. aklıma takılan bir şey var .böyle yazılı kitapları ücretsiz seslendirince kitap yazarı veya yayınevi sorun çıkarmış olabilir mi? telifi onlar atmış olabilir mi yani
Hocam yabancı bir firmadan geldi türk değil di mail adreside farklıydı
yakamoz01 bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
Cevapla




Şu an bu konuyu okuyan kişi sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Saati: 23:55. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz serverplus.com.tr Tarafindan Host Edilmektedir. Kiralık Sunucu

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker