YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu  


Geri Dön   YTPara.com - Youtube & Webmaster Destek Forumu > YouTube - Genel > Youtube Ve Partnerlik > Yerli Network Bayileri > Zeplin Network



User Tag List

Like Tree971Beğeni

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
  #221  
Okunmamış 27.11.2015, 01:20
mlo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
mlo mlo isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Üye
 
Üyelik tarihi: 9.09.2014
Mesajlar: 708
Etiketlendi : 30 Yazıda
Etiketlendi: 6 Başlıkda
Standart

Pardon yanlış oldu sanırım.Partnerleri karıştırmışım.

Konu mlo tarafından (27.11.2015 Saat 01:23 ) değiştirilmiştir. Sebep: Yanlış konua mesaj
Alıntı ile Cevapla
  #222  
Okunmamış 27.11.2015, 01:50
Platin Üye
 
Üyelik tarihi: 20.02.2013
Mesajlar: 960
Etiketlendi : 186 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
ripdimebag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
be denetleme esnasında kabul gormeyen kanallar oluyormu acaba
Şu ana kadar gelen başvuruların %80inden fazlası şartları sağlamadığı için red aldı. Veya formdaki bir kanal diğerlerine mani oldu. Ancak davetiyesini alan çok sayıda arkadaş var, şartları sağladığınız sürece kanal alımı devam edicektir.
Alıntı ile Cevapla
  #223  
Okunmamış 27.11.2015, 05:36
cagatayak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 6.08.2014
Nereden: Bursa
Yaş: 29
Mesajlar: 2,162
Etiketlendi : 91 Yazıda
Etiketlendi: 4 Başlıkda
cagatayak isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

davetiye gelmiş ana partneriniz günlük 1000 izlenim istiyor sanırım araştırdım biraz siz 500e çekmişsiniz. Güzel bi deneyelim bakalım inşallah sorunsuz ödememizi alırız.Ancak anlamadığım birşey var ana partner yuzde 85 ödeme demiş referans programı yuzde 10 ödeme falan demiş buna biraz açıklık getirirsen sevinirim.
ilyas bunu beğendi.
Alıntı ile Cevapla
  #224  
Okunmamış 27.11.2015, 14:26
Platin Üye
 
Üyelik tarihi: 20.02.2013
Mesajlar: 960
Etiketlendi : 186 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
cagatayak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
davetiye gelmiş ana partneriniz günlük 1000 izlenim istiyor sanırım araştırdım biraz siz 500e çekmişsiniz. Güzel bi deneyelim bakalım inşallah sorunsuz ödememizi alırız.Ancak anlamadığım birşey var ana partner yuzde 85 ödeme demiş referans programı yuzde 10 ödeme falan demiş buna biraz açıklık getirirsen sevinirim.
Hocam o oranlar çok çok büyük kanallar için , mesela siz aylık 10 milyon izlenimi sağlıyorsanız ve özgünseniz sizin için geçerli. Spam kanallar için geçerli değil , şirketin spam alt kolu olarak çalışıyoruz bir nevi ancak kaliteli spam alıyoruz. Belirttiğim gibi bize gelen başvuruların %15 civarına genelde davetiye geliyor. Demekki sizin kanalınızda bu dilim içerisine girmiş. Bu tarz kanallar yollamaya devam ettiğiniz sürece davetiyeleriniz gelikcektir. Teşekkürler .

Konu jargon45 tarafından (27.11.2015 Saat 14:29 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
  #225  
Okunmamış 27.11.2015, 14:50
hidan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 14.11.2013
Mesajlar: 1,043
Etiketlendi : 35 Yazıda
Etiketlendi: 2 Başlıkda
Standart

Hocam site açılmıyor sorunmu var acaba kanal bağlayacaktık ?
Alıntı ile Cevapla
  #226  
Okunmamış 27.11.2015, 15:22
Platin Üye
 
Üyelik tarihi: 20.02.2013
Mesajlar: 960
Etiketlendi : 186 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart

Alıntı:
hidan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hocam site açılmıyor sorunmu var acaba kanal bağlayacaktık ?
Hocam emin misiniz açılmadığına , ben de bir sorun gözükmüyor ama .

Zeplin Network

Bu linke tıklarsanız açılıcaktır.

Konu jargon45 tarafından (27.11.2015 Saat 15:25 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
  #227  
Okunmamış 27.11.2015, 17:09
EaglePaw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 6.01.2015
Mesajlar: 5,340
Etiketlendi : 126 Yazıda
Etiketlendi: 26 Başlıkda
EaglePaw isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

site çalışıyor bende sorun yok
Alıntı ile Cevapla
  #228  
Okunmamış 27.11.2015, 17:20
baskanorhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 21.03.2014
Nereden: Gonya
Yaş: 38
Mesajlar: 1,520
Etiketlendi : 72 Yazıda
Etiketlendi: 5 Başlıkda
baskanorhan isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

Alıntı:
jargon45 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hocam emin misiniz açılmadığına , ben de bir sorun gözükmüyor ama .

Zeplin Network

Bu linke tıklarsanız açılıcaktır.
merhaba hocam şartları saglayan bir kanalla 24/11 de başvuru yaptım ama hala davetiye gelmedi
Alıntı ile Cevapla
  #229  
Okunmamış 27.11.2015, 17:22
JaquestTeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye
 
Üyelik tarihi: 7.09.2013
Mesajlar: 1,659
Etiketlendi : 70 Yazıda
Etiketlendi: 5 Başlıkda
Standart

Alıntı:
baskanorhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
merhaba hocam şartları saglayan bir kanalla 24/11 de başvuru yaptım ama hala davetiye gelmedi
Ben de o günü başvurdum hocam bekliyorum inşallah arkadaş bizi de bugün etiketler konuya davetiye gönderildi diye yoksa pazartesiye kalacak gibi
Alıntı ile Cevapla
  #230  
Okunmamış 27.11.2015, 17:23
Platin Üye
 
Üyelik tarihi: 20.02.2013
Mesajlar: 960
Etiketlendi : 186 Yazıda
Etiketlendi: 0 Başlıkda
Standart Davetiyeler

Arkadaşlar , öncelikle şunu belirteyim haftasonu anapartnerimiz çalışmayacağı için aşağıda yazdığım tarihlerden sonra başvuran arkadaşların davetiyeleri Pazartesi gününe kaldı. Sizlerden gelen başvuruların kabul olma oranı her geçen gün artıyor. Bunun sebebi sizden gelen kanalların eskiye oranla şartları daha çok sağlaması. Size bunun için teşekkür ediyorum. Davetiyesi gelen arkadaşlara gelecek olursak :

24.11 Salı günü ve 25.11 Çarşamba günü başvuran arkadaşlardan davetiyesi gelenler : @ytcuma , @SeaNoNe , @aragon , @Fatih @ugur , @affleck , @hidan , @exellans @brkckr35 @5N1K , @videojokey @ugs9305 @MortalKombat , @orcunkazan , @serserin @JaquestTeam , @devil_inside , @sessizlikiyi , @fth @ahmet6680 @halil5498 @murat1985 , @AhmetPolat ,

Sınav sonucu açıklayan hocalar gibi olduk , notundan memnun olmayanlar bizimle iletişime geçebilir

Arkadaşlar kanalınız neden kabul olmamış olabilir maddeler halinde yazıyorum:

1) Son 1 hafta içerisinde 1 gün bile 500'un altıdna kalmış olabilir.
2) Bir kanal yüzünden tüm başvurunuz yanmış olabilir.
3) Tüm ışıkları yeşil olmadığı için yani telif veya topluluk ihtarı veya para kazanmaya kapatılmış olabilir.
4) Disney içerikli bir kanal olabilir.
5) Kanalınız zaten quiz gibi bir partnere bağlı olmuş olabilir. ( Kanalınızın adsense 'e bağlı olması sorun teşkil etmiyor.)
6) Daha önceden başvuru yaptığınız bir kanal olabilir.


Arkadaşlar size sunduğumuz bu davetiye haber sisteminin devam etmesi için , davetiyeniz geldiğinde bize konu üzerinden geri dönüş sağlamanız gerekliyor. Adımlarımızı daha sağlam atmak ve başvurusu gelmemiş arkadaşlara ulaşmamız için bu şart , hepinizden bu konuda da hassasiyet göstermenizi rica ediyoruz. Sevgi ve saygılarımla.
Sonsuzluq, fth, JaquestTeam ve 3 kişi bunu beğendi.

Konu jargon45 tarafından (27.11.2015 Saat 17:31 ) değiştirilmiştir.
Alıntı ile Cevapla
Cevapla




Şu an bu konuyu okuyan kişi sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Forum Saati: 11:38. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0


YTPara.Com Forum Sitemiz serverplus.com.tr Tarafindan Host Edilmektedir. Kiralık Sunucu

İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan YTPara.Com Youtube-Adsense Destek Sitemizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. YTPara.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler BURADAN iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 15 (Onbeş) Gün içerisinde YTPara.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve Avukatlarımız size dönüş yapacaktır.

YTPara.Com

eXTReMe Tracker